Klagetråd!

Klager på at rørleggeren tok vannet før jeg rakk å fylle vann på flakser og slik. Så her sitter jeg supertørst, uten å ha vasket meg og kan ikke gå på do. Har kastet en brus i fryseren, må ha noe å drikke.. Innser hvor avhengig jeg er av vannet nå altså, håper de blir raskt ferdig.
 
Våknet kl 05:20 både i går morges og i dag morges av krampe i samme bein men forskjellig området. Håper ikke det er sånn det skal være fremover. På en uke så er det tredje gangen jeg har fått krampe i høyre bein.
 
Klager på at sjefen beordret hjelpemannen min inn til kontoret idag for å gjøre noe for seg, det resulterte i at jeg nå må ut å gjøre jobben selv.... Trodde det var en grunn til at jeg har søkte om tilrettelegging jeg.....[emoji19]
 
Bekkenløsning med skikkelige gangvansker har meldt sin ankomst. Vanvittig ubehagelig med de dype smertene i det som kjennes ut som tissen og rumpa.
 
Dårlig form idag, smerter liksom på toppen av magen, tett nese, vond rygg... [emoji13]
 
Skeidar sa de skulle levere seng innen 4-5 uker, nå har det gått 8 og det virker ikke som de har kontroll på når den kommer :( Vi trenger den senga!!!
 
Opp på natta typ 5-6 ganger for å tisse nå. Føles ut som baby ligger på blæra mi :p
 
Har sååå vondt i korsryggen [emoji19][emoji19]
 
Må klage litt over at jeg er innlagt igjen! Er så mye hyggeligere å ta det med ro hjemme enn på sykehuset [emoji13]
 
Konstant trøtt, får vondt av å ligge for lenge, magen er i veien, ikke noe energi og jentungen har fire uker ferie og to av de første har jeg hun alene siden samboer må jobbe og jeg har sååå dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å gjøre noe med henne [emoji30]
 
Back
Topp