Klagetråd!

Jeg som var SÅ fornøyd med bare to kontrolldager denne uken... Det måtte jo bare være for fantastisk til å være sant. Fikk telefon fra vakthavende endokrinolog om at dagens prøver var heeeeeelt på bærtur. Så nå må jeg overnatte på sykehuset med hjerteovervåking... [emoji33] Jaujau, bedre lykke neste uke [emoji13]

Å, så kjedelig! Håper det ikke er noe alvorlig da [emoji50]
 
Jeg som var SÅ fornøyd med bare to kontrolldager denne uken... Det måtte jo bare være for fantastisk til å være sant. Fikk telefon fra vakthavende endokrinolog om at dagens prøver var heeeeeelt på bærtur. Så nå må jeg overnatte på sykehuset med hjerteovervåking... [emoji33] Jaujau, bedre lykke neste uke [emoji13]
Slemme blodprøver! :(
 
Å bruke bleiekort på tena lady var et skummelt alternativ:hilarious:

Det gjelder jo på hver 4 pakke med truseinnlegg, bind, tamponger og tena lady (ikke FP)
Og hver 4 bleiepakke (libero og Pampers).

Sorry for litt reklame for jobben min.
 
Å, så kjedelig! Håper det ikke er noe alvorlig da [emoji50]

Tror egentlig det bare er en feilmåling. Ene stoffskifteprøven (ft4) var plutselig tre ganger over øvre normalverdi, og seks ganger høyere enn i forrige uke. Og med hvilepuls på 120-130, hjalp det ingenting hva jeg argumenterte med. Pulsen har jo vært høy lenge, men det trodde de ingenting på. Jaja, har nå fått enerom da, så nå sitter jeg her i en stol og ser ut i luften... [emoji13]. Heldigvis bare 12-13 timer til visitten i morgen. Da slipper jeg nok ut...
 
Tror egentlig det bare er en feilmåling. Ene stoffskifteprøven (ft4) var plutselig tre ganger over øvre normalverdi, og seks ganger høyere enn i forrige uke. Og med hvilepuls på 120-130, hjalp det ingenting hva jeg argumenterte med. Pulsen har jo vært høy lenge, men det trodde de ingenting på. Jaja, har nå fått enerom da, så nå sitter jeg her i en stol og ser ut i luften... [emoji13]. Heldigvis bare 12-13 timer til visitten i morgen. Da slipper jeg nok ut...

Uff, høres ikke noe gøy ut, men en får jo være glad man får nok oppfølging i alle fall! [emoji85] Forhåpentligvis er forumet stabilt de neste 12-13 timene, så får du litt selskap i oss [emoji1]
 
Klager over at det lave blodtrykket og blodtrykksfallene er begynt å komme tilbake..
 
Forkjøla :-(
 
Klager på at jeg bare brekker meg hvis jeg skal prøve å pille ut mandelstenene som har etablert seg på nytt i mandlene mine
 
Ja, var å fjernet noe med hjelp av laser, men hjalp ikke så lenge gitt

Høres ikke godt ut! Vi har ingen mandler igjen o hele familien (bortsett fra parasitten sine). Mine og begge barna sine, forsvant før 2-års alder. Mannen fjernet sine i studietiden.

God bedring!
 
Høres ikke godt ut! Vi har ingen mandler igjen o hele familien (bortsett fra parasitten sine). Mine og begge barna sine, forsvant før 2-års alder. Mannen fjernet sine i studietiden.

God bedring!

Takk, er ikke sjuk liksom, det bare er plagsomt i form av dårlig smak i munnen med påfølgende ånde..
 
Back
Topp