Klagetråd!

Så utruleg lei av å berre vere kvalm kvalm kvalm! Orkar ingenting, huset ser ikkje ut, middagslaging er ein kamp (om eg i det heile tatt kjem så langt..), mannen må nøye seg med ein klapp på skuldra. Føler meg som ein slapp sekk med kvalme..:hungover:

Viss alt dette viser seg å vere forgjeves, igjen, veit eg ikkje kor eg skal finne motivasjonen..
 
Sto opp kl 11 i går, sov mellom 17 og 20. La meg igjen kl 00. Sto opp 11 idag og nå ligger jeg i senga igjen og bare vil sove. Er kvalm, uggen, svimmel, slapp og hormonell.

Dette har vært hverdagen den siste uka! Er så enig.. hva hvis dette er alt forgjeves? All ære til de som prøver igjen og igjen.
 
Oppkast.. Og tid som går saaaakte!
 
Jeg er så LEI av å ikke fungere!!!! Får jo ikke gjort noen ting i hverdagen bortsett fra og sove og være en zombie. Ooooooooooooff.

Måtte bare få det ut!

Skjønner godt hva du mener! 3 helgen på rad hvor jeg ikke gjør annet enn å ligge i senga. Har ingen krefter og er utrolig tappet for krefter. Jeg må prøve å holde ut 4 arbeidsdager til før litt turnusfri:) dagens klage fra meg. Haha
 
Får klage over at digital enda viser gravid 2-3 uker når jeg tok en i går ettermiddag, og jeg er etter menstermin 5+4 idag. Mistenker derfor at jeg har hatt EL senere enn antatt, og frykter da at det kan være for tidlig med en UL neste fredag [emoji57]

Jeg fikk 2-3 på digital forrige graviditet når jeg var 5+5. Termin jeg fikk på OUL ble satt frem ytterligere 3 dager ( noe som tilsier at han ble innfanget 3 dager før sex), han kom også en uke før termin og var 3,6 kg.

Trur jeg rett og slett produserer HCG litt tregere, men det hadde tydeligvis ingen innvirkning på hans raske utvikling i starten :)
 
Jeg er sååååå lei av å ikke føle/kjenne noe annet enn kvalme[emoji53] Det eneste jeg orker å gjøre er å ordne Snuppa og levere i bhg. Jeg har sovet fra jeg kom hjem etter å ha levert Snuppa, til nå. Klarer ikke spise, klarer ingen lukter, lukter noe overalt i hele huset. Får ikke lagd mat, får ikle ryddet, orker seriøst ikke noe. Har så dårlig samvittighet over at lillemor merker jeg ikke orker å leke med henne[emoji22] Dagens utblåsning[emoji22]
 
Jeg er sååååå lei av å ikke føle/kjenne noe annet enn kvalme[emoji53] Det eneste jeg orker å gjøre er å ordne Snuppa og levere i bhg. Jeg har sovet fra jeg kom hjem etter å ha levert Snuppa, til nå. Klarer ikke spise, klarer ingen lukter, lukter noe overalt i hele huset. Får ikke lagd mat, får ikle ryddet, orker seriøst ikke noe. Har så dårlig samvittighet over at lillemor merker jeg ikke orker å leke med henne[emoji22] Dagens utblåsning[emoji22]

Samme her, har null energi, og er hjemme med gutten min i fire dager nå før min mor og mann tar julefri. Vi feirer hos mine foreldre i år. Merker at ungen kjeder seg [emoji24]
 
Lei av å bli så irritert og sint for ting[emoji85] Mannen i huset får høre det hele tiden uten at jeg egentlig vil. Er jo ingen filter[emoji55]
 
Jeg innrømmer, jeg er nok litt skada, men nå klager jeg over kvalmen som forsvant som ett poff i forgårs, har ikke kommet igjen heller [emoji85] kvalmen ga seg ikke så tidlig med mini, så da ble jeg brått bekymra :p merkelige vesen...
 
For litt siden gikk komfyren vår i stykker, og siden vaskemaskina har sunget (bokstavlig talt) på siste verset lenge, bestilte vi begge deler nytt samtidig, med levering og henting av de gamle i dag. Så i ettermiddag fikk vi dratt fram det som skulle kastes og vasket bakenfor. Da ungene var godt i gang med å spise kveldsmat avtalte jeg med dem at de skulle gå og pusse tennene straks de var ferdige med å spise, og så skulle jeg dusje og være klar for å lese bok for dem når de hadde pusset. Da jeg var ferdig dusjet hadde de verken spist ferdig eller pusset tenner. Derimot hadde de hatt nerf gun og pepperkakekrig utover hele kjøkkenet og deler av stua. Så jeg ble møtt av knuste pepperkaker spredd utover hele kjøkkenet, mellom komfyr og oppvaskmaskin som i kraft av sin plassering midt på kjøkkengulvet gjorde at alt rotet så mye verre ut enn det ellers ville gjort, og gjorde det mye verre å komme til for å koste opp. Har ikke tålmodighet eller energi til sånt nå!
 
Føler for å klage litt, da klokka nærmer seg 23.30, jeg er dødssliten, begynner på jobb kl 7 i morgen, og kvalmen er så intens! Føler oppkastet står i halsen var hjemme fra jobb i dag pga kvalme, vil jo helst ikke være hjemme i morgen også..
Trodde ikke det gikk an å være så grusomt kvalm så tidlig (4+5)??
 
Når du våkner kl 0500 og innser at nå er det din tur med omgangssyke. :(
Og mens du leter etter bøtta kommer du på at mannen også klagde over kvalme i natt.
Jaja, da er det bare eldstemann igjen...
 
Kjøpte julegave til mannen i går, billetter til en forestilling her i nærheten... sjekker jeg dato? Nei... er jeg hjemme da? Nei... forbanna skole... kan liksom ikke gi de til noen andre heller siden jeg kjøpte studentbillett til meg selv...
 
Når ein ikkje trur formen kan bli noko verre..:depressed:Og så blir det nettopp det..:hungover:

Spyr på morgon, spyr på kveld. Klarar knapt å handtere mat, finn ikkje overskudd nok til å dusje eingang. Berre ligger og ligger...og ligger. I tillegg til å sove 10-12 timers netter. I søvnen er den einaste plassen eg får fred frå den pokkers kvalmen..:inpain:

Heilt absurd at ein skal bli så dårlig av noko som skal vere så naturlig for kroppen..:rolleyes: Ver så snill, la ikkje dette vere forgjeves..!
 
Jeg har fått akutt bihulebetennelse. Øynene og nesen renner KONSTANT! Til og med i natt rant det! Hele trynet verker! Holder på å bli gal! :arghh:Har ikke sjans å få handlet resten av julegavene.. Gikk glipp av skoleavslutningen til eldstemann, men heldigvis gikk samboeren min ❤ han tar seg av barna og huset og kommer å kysser og klemmer på meg, så egentlig kan jeg ikke klage. Er egentlig takknemlig for at dette skjedde nå og ikke om 3 dager, for da reiser han på jobb og blir borte i 2 uker. Flax!!
 
Jeg innrømmer, jeg er nok litt skada, men nå klager jeg over kvalmen som forsvant som ett poff i forgårs, har ikke kommet igjen heller [emoji85] kvalmen ga seg ikke så tidlig med mini, så da ble jeg brått bekymra :p merkelige vesen...
Jeg bytter mer enn gjerne:p
 
Jeg bytter mer enn gjerne:p

Veldig deilig å fungere i hverdagen igjen:) er fortsatt veldig trøtt, så får se på det som ett bra tegn:) men blødde litt igjen tidligere i dag, å sammen med kvalmen som forsvant blir jeg skeptisk. Men prøver å ikke tenke for mye på det. Så ett bankende hjerte etter blødning på torsdag. Så håper det fortsatt banker å slår inni der. Ikke mye jeg får gjort. Blir spennende å få vite om det fortsatt går bra der inne, 2jan :)
 
Når ein ikkje trur formen kan bli noko verre..:depressed:Og så blir det nettopp det..:hungover:

Spyr på morgon, spyr på kveld. Klarar knapt å handtere mat, finn ikkje overskudd nok til å dusje eingang. Berre ligger og ligger...og ligger. I tillegg til å sove 10-12 timers netter. I søvnen er den einaste plassen eg får fred frå den pokkers kvalmen..:inpain:

Heilt absurd at ein skal bli så dårlig av noko som skal vere så naturlig for kroppen..:rolleyes: Ver så snill, la ikkje dette vere forgjeves..!
Huff da... hvor langt er Du?
 
Når ein ikkje trur formen kan bli noko verre..:depressed:Og så blir det nettopp det..:hungover:

Spyr på morgon, spyr på kveld. Klarar knapt å handtere mat, finn ikkje overskudd nok til å dusje eingang. Berre ligger og ligger...og ligger. I tillegg til å sove 10-12 timers netter. I søvnen er den einaste plassen eg får fred frå den pokkers kvalmen..:inpain:

Heilt absurd at ein skal bli så dårlig av noko som skal vere så naturlig for kroppen..:rolleyes: Ver så snill, la ikkje dette vere forgjeves..!
Føler med deg!
Krysser fingrene for at det er verdt det!
 
Back
Topp