Klagetråd!

Akkurat nå hater jeg hele sykehuset og alle de som jobber der for å ha satt meg opp på kveldstid...
Gruer meg så fryktelig.. :( :sorry:
 
Føler med deg. [emoji173] Håper det går over raskt!
Takk for det:Heartred
Otrivin comp tørker opp nesen så det blir mindre slim som renner til halsen, og mindre hoste. Og så drops. Masse drops. Liker best gule ricola i pose (de med sukker), eller svarte doc. God bedring!!!
Takk for det, og takk for tips:signs001 Har begynt å kjøre på med Otrivin nå (+bruker Nasonex regelmessig), håper det hjelper. Pluss diverse halspastiller... Har så halsbrann om dagen så sliter litt med det, men går greit kombinert med Gaviscon:p
 
Blitt skikkelig forkjølet; potte tett og hoster konstant, og har kastet opp flere ganger de siste dagene pga hosten:depressed:
Ånei... God bedring. Bli frisk til i morgen så får vi utsette fødedaten vår til i morgen kanskje så du får hvile litt [emoji7]
 
Hemoroider! Auauauau!!!Og kan fra nå av bare leie en rullestol for mini sitt sannsynligvis megagigababyhode ligger så langt ned i bekkenet å gneger at jeg føler jeg går med sandpapir mellom beina!!
 
Last edited:
Hemoroider! Auauauau!!!Og kan fra nå av være leie en rullestol for mini sitt sannsynligvis megagigababyhode ligger så langt ned i bekkenet å gneger at jeg føler jeg går med sandpapir mellom beina!!

Au, føler med deg! Anbefaler Scheriproct og xylocain salve i blanding snarest...
 
I dag blør mammahjertet.
Storebror står i sofaen og herjer så ramler han bakover og slår bakhodet hardt i bordet før hele gutten ramlet under bordet. Han slo seg skikkelig og gråten var hjerteskjærende. Første gang han har slått seg skikkelig.

Og ikke bare det så begynner jeg å grine mens jeg holder storebror og følelsen av å være verdens verste mamma slår til. Heldigvis var pappa hjemme og hadde en trøstende armkrok til storebror. Og guttungen virka i fin form en stund etterpå. Lo, sprang rundt og alt mulig ramp som han pleier. Men han får sikkert en donaldkul i bakhodet.
 
Herregud som rygg og nakke verker. Må bestille meg time til kiropraktoren..
 
Back
Topp