Klagetråd!

Lillegutt ligger fortsatt i seteleie. Er i uke 34 nå. Han har vært i seteleie ved alle kontroller. Håper virkelig han snur seg snart:inpain: kjenner jeg får litt angst av å tenke på setefødsel. Er førstegangsfødende
Skjønner deg godt. Mi lå muligens i hodeleie forrige gang det ble sjekket, men har en ekkel følelse av at stumpen er ned igjen nå, ellers er hun på tvers igjen. Håper jeg tar feil, for setefødsel er absolutt ikke aktuelt.
 
Klager på at jeg bestilte ting fra en nettbutikk; trodde :rolleyes: at jeg sjekket at de hadde alt inne, men når jeg fikk bekreftelsen nå er det to ting jeg må vente på likevel! Det er ikke sååå farlig egentlig, nesten 2 måneder til termin, men irriterende!

Og en ting til, mens jeg er her! Skulle sortere babyutstyr, men måtte gi meg etter 25 minutter pga rygg og bekken. :angry1
 
Klager over en dag hvor jeg kjenner mye på smerte i ryggen og kynnere. Skulle på kjøpesenter med søsteren min og måtte ta pauser inn i butikkene, sette meg ned og føler jo selvfølgelig at hele verden ser på meg :/
 
Lillegutt ligger fortsatt i seteleie. Er i uke 34 nå. Han har vært i seteleie ved alle kontroller. Håper virkelig han snur seg snart:inpain: kjenner jeg får litt angst av å tenke på setefødsel. Er førstegangsfødende
Har de snakket noe om å forsøke snu han?
 
Lurer på hvordan jeg skal klare å presse ut to barn med disse ribbeinssmertene...
Sliter jo med å gå på do, liksom...
 
Nei ikke enda. Det blir vel heller ikke vurdert før etter uke 36 tror jeg. Håper veldig han snur seg i løpet av de to neste ukene:happy:
Stå på hendene. Har hørt det skal ha effekt. Men aner ikke om det er så lurt da :p
 
Stå på hendene. Har hørt det skal ha effekt. Men aner ikke om det er så lurt da :p
Man trenger vel ikke være så atletisk om hensikten er å være opp ned litt. Tenker at å stå på alle 4 med strake bein vil ha mye av den samme effekten.
 
Nei ikke enda. Det blir vel heller ikke vurdert før etter uke 36 tror jeg. Håper veldig han snur seg i løpet av de to neste ukene:happy:
Det er vel først ved uke 36-37 de begynner med snuing. Tenkte mest på om de pleide forsøke ved ditt sykehus. Har skjønt det som om at det er litt forskjellig fra sted til sted hva de gjør.
 
Kan noen være så snill å fortelle babyen min at det er dritvondt når hun hele tiden gnur rumpa si opp samme punkt på høyre ribbe? Jeg har fått et skikkelig vondt punkt på magen og mot ribben pga konstant slitasje samme sted. Og generelt bare slutte å være i 100 når jeg er i bevegelse. Da er magemusklene stramme og det gjør VONDT!!
 
Kan noen være så snill å fortelle babyen min at det er dritvondt når hun hele tiden gnur rumpa si opp samme punkt på høyre ribbe? Jeg har fått et skikkelig vondt punkt på magen og mot ribben pga konstant slitasje samme sted. Og generelt bare slutte å være i 100 når jeg er i bevegelse. Da er magemusklene stramme og det gjør VONDT!!

Kjære mini-Cadillac... slutt å plage mora di!!! (Streng pekefinger og utestemme).
 
Våknet av at jeg frøys gitt! Ble en lang varm dusj og på med tykke sokker og varm cardigan :p ikke bare bare å være syk og ikke vant til kjøligere inne p.g.a lav utetemperatur om dagen... (er ikke veldig godt isolert her gitt..)
 
Våknet av at jeg frøys gitt! Ble en lang varm dusj og på med tykke sokker og varm cardigan :p ikke bare bare å være syk og ikke vant til kjøligere inne p.g.a lav utetemperatur om dagen... (er ikke veldig godt isolert her gitt..)
God bedring :Heartred
 
Jeg er så trøtt, og da blir jeg kvalm, og da klarer jeg ikke tanken på frokost, og da blir jeg mer kvalm.
Hjelp.
 
Back
Topp