Klagetråd

Ouff, ble syk i går.. oppkast og feber! Men føler meg allerede mye bedre da, og baby var så aktiv mens det holdt på så hun har det tilsynelatende bra :)
 
Sover helt rævva for tiden! Har vært oppe på toalettet minst en gang hver natt siden ganske tidlig i svangerskapet. Nå de siste dagene er det blitt enda verre, er oppe 2-3 ganger og sliter med å sovne igjen. Har i tillegg masse ubehagelige drømmer. Drømmer ofte om jobben, og at jeg ikke mestrer den lengre og gjør feil som går utover menneskeliv (jobber som sykepleier) :rolleyes: Føler meg så uopplagt og lite klar for en ny dag etter disse nettene. Godt å få klage litt!
 
Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
 
Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
Prøv grilstad sin kokte salami! Den er faktisk ganske god! Ser ikke så god ut men er faktisk et veldig bra substitutt [emoji6]
b63857472f2b305817adeab4f90db5dc.jpg
 
Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe

Jeg har laget meg noen ostesmørbrød med salami!! Namnam.... beste som er ;-)
 
Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
Du kan jo lage toast med salami
 
Når det ikke er storesøster på ett år som vekker meg så er det mini i magen :p
 
Jeg har så EKSTREMT vondt [emoji53][emoji53][emoji27][emoji27][emoji22][emoji22]
Føles ut som om noen har en kniv i bekkenet å sitter vrir den rundt. Både bekken og korsrygg låser seg uansett hvordan jeg ligger og sitter (spesielt når jeg ligger) sliter med å flytte på meg i senga uten smerter som får tårene fram.
Venstre fot gir til tider etter når jeg går så jeg er jo livredd for å bevege meg nå.
 
Våkner om natta med driiiitvondt i ryggen :( Jordmor mener det har sammenheng med bekkenløsning.. er 22+6 i dag. Hun anbefaler kiropraktor. Er visst ei som har god erfaring med gravide i området her vi bor. Noen som har erfaring?:nailbiting:
 
Våkner om natta med driiiitvondt i ryggen :( Jordmor mener det har sammenheng med bekkenløsning.. er 22+6 i dag. Hun anbefaler kiropraktor. Er visst ei som har god erfaring med gravide i området her vi bor. Noen som har erfaring?:nailbiting:

Kjenner godt til problemet :/ jeg synes fysikalsk bassengtrening for gravide har hjulpet før.
Utenom det masserer mannen meg med sportsmassasjekrem hver kveld før vi legger oss og jeg har ei ekstra dyne mellom beina når jeg sover. Hjelper litt men sliter fremdeles veldig
 
Kjenner godt til problemet :/ jeg synes fysikalsk bassengtrening for gravide har hjulpet før.
Utenom det masserer mannen meg med sportsmassasjekrem hver kveld før vi legger oss og jeg har ei ekstra dyne mellom beina når jeg sover. Hjelper litt men sliter fremdeles veldig

Hm, det kan jeg undersøke om går an her :D Heldigvis er det ikke vondt bare jeg får stått opp, er den å ligge som er problemet. Har prøvd både å ligge på ryggen, og på venstre side med hotellpute som støtte bak og dyne + pute mellom knærne. Hjelper ikke :(
 
Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]
 
Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]
10 kg i et svangerskap er ikke unormalt det..
Og det er ikke meningen at du skal kunne bruke alle klærne dine når du er gravid - kroppen forandrer seg, kjøp deg et par nye fine bukser du føler deg vel i og noe til overkroppen[emoji4]
 
Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]

Selv om det er helt normalt så forstår jeg deg veldig godt. Har «bare» gått opp 8-9 kg, og det er stort sett i mageområdet men det gjør uansett at jeg føler meg veldig uvel og utilpass. Jeg liker ikke forandringene som skjer med kroppen, og selv om jeg vet at det må til for å få et barn så synes jeg ikke noe om det. Jeg lengter tilbake til min normale kropp, og gleder meg til graviditeten er over :)
 
Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]
Det er ikke en unormal veltoppgang, bare for å ha sagt det. Men forstår følelsen, kroppen forandrer seg fort i et svangerskap! Hva med å ta deg en shoppingtur, finn noen freshe fine gravidklær som passer og kanskje en tur til frisøren? Litt egenpleie gjør alltid godt [emoji4]
 
Bah, flere som føler seg helt stappa? Andpusten hele tiden, mye halsbrann, klarer ikke spise mye for blir mett med en gang. Men like fort sulten igjen.. kan ikke huske at det kom så tidlig sist, men mer på slutten. Føler det er altfor lenge igjen til å ha det slik flere mnd til [emoji849]
 
Fått min første leggkrampe i dag, håper ikke det er noe som kommer til å dukke opp ofte, sykt vondt!
 
Back
Topp