Klagetråd

Det gikk ikke så bra på TUL i dag.
De fant plommesekken og et embryo som tilsvarer uke 5. Jeg måtte ta hcg-prøve i dag og torsdag. Hvis stigningen er unormal, blir det ny abort.
 
Kastet opp flere ganger på vei til jobb i dag :hungover: så nå ligger jeg på sofaen hjemme og ser på Netflix..
 
Jeg har så kraftig forkjølelse at jeg hoster opp slim med blod i... Jeg er superbekymra, men legen sa at jeg måtte bare se det ann i og med at jeg ikke har veldig høy feber..
 
Har vært skikkelig kvalm og hatt gjentatte blodtrykksfall i et døgn. Ikke hatt det sånn tidligere... er 11+5. Dere som har hatt det sånn, kan det stå på lenge?
 
I et par dager nå har jeg hatt en god del stikkinger i magen i løpet av dagen. Og i dag har det vært skikkelig! Har gått mange uker uten å ha følt noe på stikkinger og nå plutselig har det kommet skikkelig. Er 12+0 i dag. Veldig plagsomt..
 
Er så j* sliten :(

Har stått opp med 1-åringen 2 dager på rad, må stå opp med henne i morgen, mandag, tirsdag og onsdag også. Hun våkner mellom 5.30 og 6 hver dag. Har henne alene hele ettermiddagen i dag og hele formiddagen i morgen siden samboer jobber. Hun er så sykt krevende og humørsyk for tiden og vil aller helst sitte på armen hele tiden :banghead:

Hun er verdens herligste jente og jeg er veldig heldig som har henne og mannen, men jeg er bare så utrolig sliten nå :dead:
 
Og der tettet bihulene seg helt! Har hatt mye hodepine i det siste og tatt en Paracet nesten hver dag i en uke. Tar vanligvis ikke tabletter... og nå tør jeg snart ikke ta flere siden jeg har tatt nesten hver dag, men må har det tettet seg helt og er så j***** vondt! Ikke feber så da er det vel ikke betennelse (antibiotika kur som trengs) heller?! Desperat etter noe som fungerer...
 
Og der tettet bihulene seg helt! Har hatt mye hodepine i det siste og tatt en Paracet nesten hver dag i en uke. Tar vanligvis ikke tabletter... og nå tør jeg snart ikke ta flere siden jeg har tatt nesten hver dag, men må har det tettet seg helt og er så j***** vondt! Ikke feber så da er det vel ikke betennelse (antibiotika kur som trengs) heller?! Desperat etter noe som fungerer...
Det skal finnes ulike nesesprayer og tabletter som hjelper, men de er på resept og jeg vet ikke om de er trygge i svangerskapet.. har du prøvd vanlig nesespray ala Otrivin? Det er trygt!
 
Det skal finnes ulike nesesprayer og tabletter som hjelper, men de er på resept og jeg vet ikke om de er trygge i svangerskapet.. har du prøvd vanlig nesespray ala Otrivin? Det er trygt!

Kjører på med saltvann og alovera spray. Litt bedre nå, så håper jeg er enda bedre igjen i morgen. Takk for tips :)
 
Er så lei av smerter i magen.. [emoji21] Føles ut som jeg har en SA hver dag. Heldigvis er det bare 4 dager igjen til jeg skal til legen, så da håper jeg at jeg får høre hjertet. Og 8 dager igjen til jeg skal på ultralyd igjen [emoji173]
 
Er så lei av smerter i magen.. [emoji21] Føles ut som jeg har en SA hver dag. Heldigvis er det bare 4 dager igjen til jeg skal til legen, så da håper jeg at jeg får høre hjertet. Og 8 dager igjen til jeg skal på ultralyd igjen [emoji173]

Alt er nok i skjønneste orden. Lykke til hos lege og ul ☺
 
Nå har jeg plutselig fått erfare hva jeg ser mange av dere andre skriver om at det stikker til i mage/livmor når dere nyser.. å fytti katta så vondt det gjorde når jeg nøs her i stad :eek:
 
Merker dette er en skikkelig dritt dag. Den starta dritt med at sambo kom hjem fra nattevakt i dårlig humør når han kom i seng. Hormonell som jeg er stod jeg opp å lå å gråt en skvett på sofaen. Har gjemt meg under ullpledd i flere timer, kjempe kaldt her[emoji32] gradestokken måler 16 minus og nå kan jeg ikke drøye lenger, må komme meg av gårde. Vi har ikke bil og ut å gå nå!? Nei takk [emoji24]
 
Mini prinsessa har laga hull i sin 4 uker gamle genser fordi hun ville stappe tommlene inni genseren slik som pappen hadde på sin jakke så to store stygge hull å pappen så ikke problemet
 
Back
Topp