Klagetråd

Vi har eplejuice der det er ny forsegling. Den er i korken, og har ikke noe annet under. Det stod på kartongen at forseglingen var ny. Sjekket det? :) PS sniker fra mai :p

Her ser jeg halvparten av den som er fjernet. Og har en kartong til som er lik, så tror ikke den skulle være sånn :wideyed:
Men takk for tipset! :)
 
Jobber som nattevakt å får ikke sove de nettene jeg har fri, sovner mellom 03-06 tiden og sover da til sånn kl 14.. utrolig irriterende.. klarer ikke å snu døynet, har blitt enda verre siden jeg ble gravid.
 
Klagetråd [emoji1316]

Da vil jeg klage på insane kvalme hvor jeg ikke holder på noe å sliter med å få i meg mat, og oppå der så har jeg fått betennelse i en visdomstann!! Så nå får jeg i alle fall ikke i meg mat.. får jo ikke til å gape en gang [emoji24][emoji24][emoji23]

Mine tenner gikk amok forrige svangerskap! Sleit skikkelig med ubehag og betennelser i visdomstennene. Tror det hadde med hormoner å gjøre.. opererte ut alle fire året etter fødselen, bare å få herket ut!
 
Tryna nettopp i utetrappa [emoji45] skubbsår på begge knærne og blodig albue! Hurra for meg..
 
Kvalm.. [emoji29] hver gang æ spis blir æ kvalm.. å gubben va så lur han tentd duftlys for å dekke over lukta av div andre lukter etter kompis besøk i hælga. Holdt på å vrenge magen når æ våkna i morrest [emoji14]
 
Jeg har holdt på med hosting siden fredag, og det blir verre og verre. Det klør konstant i halsen, og det blir ikke bedre om jeg prøver å sove sittende i sofaen. Jeg har ikke sovet mer enn 2-4 timer pr. natt, og det ser ut til at denne natten blir helt søvnløs. Jeg er så redd for at søvnløsheten kan påvirke noen hormoner og dermed føre til SA. Noen som vet noe om dette, eller er frykten min ubegrunnet?

Jeg har prøvd absolutt alt av råd som gravide kan bruke, men ingenting virker. Det frister å ta en slurk Cosylan. Jeg begynner å lure på hva som er verst: En slurk Cosylan før leggetid eller flere netter sammenhengende nesten uten søvn.
 
Jeg har holdt på med hosting siden fredag, og det blir verre og verre. Det klør konstant i halsen, og det blir ikke bedre om jeg prøver å sove sittende i sofaen. Jeg har ikke sovet mer enn 2-4 timer pr. natt, og det ser ut til at denne natten blir helt søvnløs. Jeg er så redd for at søvnløsheten kan påvirke noen hormoner og dermed føre til SA. Noen som vet noe om dette, eller er frykten min ubegrunnet?

Jeg har prøvd absolutt alt av råd som gravide kan bruke, men ingenting virker. Det frister å ta en slurk Cosylan. Jeg begynner å lure på hva som er verst: En slurk Cosylan før leggetid eller flere netter sammenhengende nesten uten søvn.
Det er farligere å stresse med å ikke få sove enn å ikke sove ;)
 
Jeg har holdt på med hosting siden fredag, og det blir verre og verre. Det klør konstant i halsen, og det blir ikke bedre om jeg prøver å sove sittende i sofaen. Jeg har ikke sovet mer enn 2-4 timer pr. natt, og det ser ut til at denne natten blir helt søvnløs. Jeg er så redd for at søvnløsheten kan påvirke noen hormoner og dermed føre til SA. Noen som vet noe om dette, eller er frykten min ubegrunnet?

Jeg har prøvd absolutt alt av råd som gravide kan bruke, men ingenting virker. Det frister å ta en slurk Cosylan. Jeg begynner å lure på hva som er verst: En slurk Cosylan før leggetid eller flere netter sammenhengende nesten uten søvn.
Selv slitt med mye hoste den siste uken som deg. Går konstant å hoster og sover særs lite om nettene. Va hos legen og han sa det var greit å en liten dose cosylan på kvelden et par kvelder for å få sove. Han sa at det som er risikoene er at morfin demper respirasjon, og at fosteret nå puster via deg og ditt blod. Også risiko for abstinenser hos foster, men det vil jg tenke er mer snakk om ift rusmisbruk el langvarig bruk. Hørte med jordmor også for å høre hva hun sa og hun sa hun ikke syns jg burde ta det pga morfinet. Så endte opp med å ikke ta det selv.
 
Lillemor våkna i 2 tia i natt å sovna ikke før nærmere 6. Endte med at vi måtte legge oss på hver våres sofa i stua. Hjemmedag i dag på oss. Ho va for å si det pent, ikke i form til nå barnehage i dag. Håper det bare e det at ho e sliten etter mye styr de siste dagan. Lang kjøring på mandag og lite søvn før bhg i går. :/ gubben sku nu komme tiliere hjem fra jobb så æ kanskje får sove litt. E så usigelig trøtt hele tia.. å ihvertfall i dag [emoji14]
 
Mine tenner gikk amok forrige svangerskap! Sleit skikkelig med ubehag og betennelser i visdomstennene. Tror det hadde med hormoner å gjøre.. opererte ut alle fire året etter fødselen, bare å få herket ut!

Mulig jeg får gjort det under graviditeten nå! Håper så inderlig for det der gidder jeg ikke slite med sammen med kvalmen og lite matinntak fra før altså [emoji33][emoji28]
 
Selv slitt med mye hoste den siste uken som deg. Går konstant å hoster og sover særs lite om nettene. Va hos legen og han sa det var greit å en liten dose cosylan på kvelden et par kvelder for å få sove. Han sa at det som er risikoene er at morfin demper respirasjon, og at fosteret nå puster via deg og ditt blod. Også risiko for abstinenser hos foster, men det vil jg tenke er mer snakk om ift rusmisbruk el langvarig bruk. Hørte med jordmor også for å høre hva hun sa og hun sa hun ikke syns jg burde ta det pga morfinet. Så endte opp med å ikke ta det selv.

Jeg var hos legen i dag. CRP er normal, så enten er det virus eller stille lungebetennelse. Det tar et par dager å få svar. Legen mener at det ikke er farlig med Cosylan så lenge jeg tar det kun en gang om dagen. Jeg er likevel skeptisk. Er livredd for å skade babyen.

Jeg fikk samtidig måle HCG. De siste par dagene har puppene begynt å gå tilbake til normalen, og bekkensmertene er nesten borte. Jeg er så redd for at det har gått galt. Derfor ringte jeg en privat ul, for å prøve å få time denne uka. Men de tar ikke inn noen før uke 8. Før uke 8 er det visst stor sjanse for at man ikke ser noe, selv om alt er i orden.
 
Heldige meg. Tror jeg begynner å få feber. Iskalde hender. Varm å tett i hode og svimmel og kaldsvetter
 
Forkjølelsen har forverret seg kraftig. Jeg hoster konstant, er svimmel, har hodepine og et kritisk søvnunderskudd. Cosylan hjelper ingenting. Symptomene på graviditet er nesten borte. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente på svar om jeg har stille lungebetennelse, og ser fryktelig mørkt på alt nå. :(
 
Lillemor e blitt syk :( igjen.. ikke så lenge sia ho va syk. Forrige gang va det spysyka, nu e d visst halsen.
 
Forkjølelsen har forverret seg kraftig. Jeg hoster konstant, er svimmel, har hodepine og et kritisk søvnunderskudd. Cosylan hjelper ingenting. Symptomene på graviditet er nesten borte. Jeg vet ikke hvor lenge jeg må vente på svar om jeg har stille lungebetennelse, og ser fryktelig mørkt på alt nå. :(

Stakkars deg! Håper virkelig du snart blir frisk!

Min klage: Jeg er så KVALM!!
 
Har hatt hodepine hver dag siden jeg begynte å jobbe 50 % forrige uke. I går var det skikkelig ille og vondt i kroppen (feber følelse). Håper jeg ikke har blitt smittet av influensa, det florerer rundt kollegaene mine [emoji37]
 
Lillemor e blitt syk :( igjen.. ikke så lenge sia ho va syk. Forrige gang va det spysyka, nu e d visst halsen.
Kan plusse på ørebetennelse også :( første gang ho har det.

Ellers klager æ over at æ ikke har nå særlig matlyst.. har veldig lyst på alt mulig mat. Men så når æ har laga det eller funnet fram så friste det ikke allikavel. Spis jo på tvang nesten å så blir æ kvalm etterpå [emoji14]
 
Har så mye murring i magen og må veldig fort på do at det allerede holder meg våken om natta [emoji30]
 
Back
Topp