Klagetråd

Våknet opp til UVI symptomer... GREAT!! Holdt meg unna så langt og NÅ skal det liksom komme noe faenskap.
 
Våknet opp til UVI symptomer... GREAT!! Holdt meg unna så langt og NÅ skal det liksom komme noe faenskap.

Usj.
Go bedring. Håpe det går fort over
 
Usj.
Go bedring. Håpe det går fort over
Er nok så vidt i startfasen, fordel med at jeg skal jobbe i morgen kjenner jeg :p Sjekker urin og i tilfelle legger inn en resept til godkjenning hos sjefen, på meg selv :)
 
Sliten i dag! Sånn mer enn normalt liksom. ... blærgh
 
Sliten i dag! Sånn mer enn normalt liksom. ... blærgh
Du er ikke alene... sto opp halv 10, deilig søndag så langt... men energien dalte med en gang jeg kom meg i dusjen... måtte faktisk legge meg fra klokken 14-16... var helt utkjørt av å ikke gjøre en dritt... tror jeg har mangel på noe, får ta noen prøver på jobb i morgen :p
 
Jeg må slenge meg med i klage tråden nå.. da jeg sitter strandet i utlandet å venter på at papirer skal komme i orden så vi kan få pass til lille som ble født her så vi endelig kan reise hjem til gubberten.. har nå gått over 5 mnd.. min bedre halvdel fikk fri en dag å tok seg ei langhelg for å komme ned en tur.. han reiser igjen i morgen å jeg føler at jeg ikke har energi til noe.. vil at denne dagen skal vare evig..
 
Føle mæ så svak. Kjennes ut som æ ska gå i gulvet konstant. Mest lyst te å bare ligg i senga æ. Men har ikke samvittighet til det heller.
Blæææ rett å slett.
 
Nå må jeg syte litt jeg også. 31+5 i dag, og nå har bekkenet slått seg helt vrangt. Vondt både foran og bak. Kjennes ut som korsryggen skal revne. Og så kjennes det ut som lille har hodet mellom lårene mine når jeg går. Tenker på at jeg kanskje må gå sånn i 10 uker til om jeg går over termin..:arghh:
 
Jeg er så hinnsides trøtt!:dead: Lå å sov helt til kl.12 i dag! Og kl.14 var jeg mer en klar for å gå i seng igjen.. Og hele kvelden på jobb har jeg bare gått å gjespet. Håper det bare er sånn i dag. Klarer ikke å gå på jobb sånn i 4uker til:banghead:
 
Var kvalm i hele natt, har nesten ikke sovet noe. Jeg holder senga i dag. En ny opplevelse å være kvalm mens en lille danser riverdance på innvollene mine. [emoji43]
 
Var kvalm i hele natt, har nesten ikke sovet noe. Jeg holder senga i dag. En ny opplevelse å være kvalm mens en lille danser riverdance på innvollene mine. [emoji43]

Det hørtes mildt sagt jævlig ut
 
Sove ekstremt dårlig i natt. Mann som snorke, bekken som e slitent, mage som e som 10 mursteina å ta me sæ rundt når man ska snu sæ å så hive vi hemoride oppå det. Vondt å sitt, vondt å gå på do. Blæææ.
MEN ellers har æ det bra da [emoji23]
 
Sove ekstremt dårlig i natt. Mann som snorke, bekken som e slitent, mage som e som 10 mursteina å ta me sæ rundt når man ska snu sæ å så hive vi hemoride oppå det. Vondt å sitt, vondt å gå på do. Blæææ.
MEN ellers har æ det bra da [emoji23]
Prøv ørepropper om mannens snorking plager deg. Jeg gjorde det for to år tilbake en periode jeg sleit med å sove. Det gjorde godt [emoji4]
 
Leste i svangerskapsboken min isted. Har kommet til utdrivning og forløsning kapittelet og endte opp med å gråte. Jeg innrømmer det for meg selv nå, jeg har litt fødselsangst! Har ikke sagt det til jordmor eller lege, kanskje jeg burde?
 
Prøv ørepropper om mannens snorking plager deg. Jeg gjorde det for to år tilbake en periode jeg sleit med å sove. Det gjorde godt [emoji4]

Takkle ikke det æ. Da høre æ ALLE lyda inni mæ. Mage som rummle, hjerte som slår, pusten min å til å med at æ svelge. Bli tullerusk æ [emoji85]
E vist en smule sensitiv på det. Da tåle æ snorkinga bedre. Men mannen e kjent for at han e ille. Ingen av kameratan vil del rom m han på hyttetur hihi.
Men han ska prøv ei skinne no som vistnok ska vær bra.
 
Takkle ikke det æ. Da høre æ ALLE lyda inni mæ. Mage som rummle, hjerte som slår, pusten min å til å med at æ svelge. Bli tullerusk æ [emoji85]
E vist en smule sensitiv på det. Da tåle æ snorkinga bedre. Men mannen e kjent for at han e ille. Ingen av kameratan vil del rom m han på hyttetur hihi.
Men han ska prøv ei skinne no som vistnok ska vær bra.
Haha akkurat som å høre om min mann. Ingen andre vil dele rom med han eller [emoji23] vi hadde en kamerat sovende over her i noen dager i sommer. Ene natten var han oppe på do og spurte meg morgenen etter hvordan i huleste jeg greide å dele seng med mannen [emoji23][emoji23]
 
Haha akkurat som å høre om min mann. Ingen andre vil dele rom med han eller [emoji23] vi hadde en kamerat sovende over her i noen dager i sommer. Ene natten var han oppe på do og spurte meg morgenen etter hvordan i huleste jeg greide å dele seng med mannen [emoji23][emoji23]

Fått d spørsmålet nånn gang æ å ja. Men æ hadd en far som va ille å så æhar vel fått d inn m morsmelka rett å slett
 
Leste i svangerskapsboken min isted. Har kommet til utdrivning og forløsning kapittelet og endte opp med å gråte. Jeg innrømmer det for meg selv nå, jeg har litt fødselsangst! Har ikke sagt det til jordmor eller lege, kanskje jeg burde?
Det skader jo ikke å snakke med de om en ting for mye enn en ting for lite. De kan jo også vurdere om du burde ha en ekstra samtale med fødeplass hvis det er et tilbud der du bor[emoji39]
 
Back
Topp