Klagetråd

Sukk! Er blitt så forkjølet ☹️

Hadde en runde i sommer jeg. Helt pottetett, aldri vært så utmatta av en forkjølelse før :( Ser ut til at jeg slipper billig unna i denne omgangen, vesla har snufsa i 3 uker, og litt småsyk tidligere i uka. Sambo har vært dårlig siden søndag kveld..!
 
Takk for denne tråden, nå skal jeg klage:

Er på overtid og i dag var ikke det så lett og håndtere. "Nyt tiden" sier de. Hold kjeft din irriterende jæ@"?!el, sier jeg.

Du er ikke mega stor, klarer ikke sove, er på do iallefall 4 ganger ila en natt og har barn fra før som vekker deg flere ganger av forskjellige grunner i tillegg til det. Vondt i hofter og finner ikke sovestilling som er behagelig, redd for at noe skal skje, en vaskemaskin som har gått i stykker, tusen ting som må gjøres, syk mann som tror han skal dø av en liten forkjølelse.... Grrrrrr, i dag bare hater jeg alt.
Hvis du er på overtid hører du vel til i et annet terminforum? [emoji6] Men du må gjerne sutre litt her hos oss og altså. [emoji23] Hvor langt over termin er du? Krysser fingrene for at det skjer noe snart!
 
Andre som sliter med søvnen?! Begynner å bli vanskelig å finne gode stillinger, i tillegg så har jeg begynt å få vondt i bekken/rygg og kramper i leggene i søvne. Pluss jeg må opp iallfall 1 gang å tisse ila natta. OG jeg er skikkelig forkjøla for 4 uka [emoji85][emoji87][emoji35][emoji849][emoji20][emoji23] Lov å klage litt, eller? [emoji12][emoji23]


Lov til å klage da Jeg har vært tett i nesa så og si hele svangerskapet til nå, så dritt lei av å våkne midt på natta for at man ikke får puste. Isjias nerve i klem å trøtt helle tida.
 
Hvis du er på overtid hører du vel til i et annet terminforum? [emoji6] Men du må gjerne sutre litt her hos oss og altså. [emoji23] Hvor langt over termin er du? Krysser fingrene for at det skjer noe snart!

Å, beklager! Jeg gikk på nye innlegg og kastet meg over denne tråden med klaging i tittelen uten og se hvor den hørte hjemme! (Men takk for kryssede fingre)
 
Får ikke på meg støttestrømper og sko selv lenger uten å kaste litt opp i munnen/føle at jeg knuser babyen. Digg.. Så her innføres snart hjelpeplikt for mannen min, han får ikke dra på jobb før strømpene mine er på.
 
Å, beklager! Jeg gikk på nye innlegg og kastet meg over denne tråden med klaging i tittelen uten og se hvor den hørte hjemme! (Men takk for kryssede fingre)
Null stress. [emoji106] Selv skulle jeg gjerne vært på overtid nå, jeg, men her er det to måneder igjen ... [emoji26][emoji23]
 
Dårlig søvn, energiløs og trøtt. Bekkenplager de dagene jeg er på jobb. Halsbrann. Og ellers bare stress i livet. Klarer ikke helt og kose meg med graviditeten i dag. Føles litt som om vi får dårlige nyheter annenhver dag. [emoji14] nå kan ikke noe mer gå galt. Heldigvis vokser lillebror i magen godt, alt er som det skal og han er aktiv så det holder. Kjenner liv så og si hele dagen gjennom flere ganger daglig men mest på kvelden fra 18.00 å utover. Umulig og sovne når han setter i gang [emoji14]
 
Dårlig søvn hele natt. I tillegg til jeg har fått leggkramper og vondt i beina..klarer så vidt å gå. Hovnet opp i fingrer og føtter. Svangerskapets glade side.
 
Når legen ikke vil at jeg skal jobbe natt og vil ha meg over på dag men jeg vil ikke over på dag for da får jeg ikke hvilt når det passer meg, fordi det går i ett banka kjør på dag. Har endelig fått en gradert sykemelding etter mye om og men fra legen's side som gjør at jeg slipper å gå netter etter hverandre da jeg sliter med søvnen etter en nattevakt. Men denne graderte sykemeldingen fikk jeg bare for 2 uker, så da blir det vell mest sansynlig 100% sykemelding når den jeg har nå går ut..
 
Mestrer ikke studiene mine for tiden! Har gjort det veldig bra frem til 3.trimester, og nå er hjernen allerede på mammaperm tydeligvis.. Det føles kjipt å ikke få til det man vil, og jeg vet jo at jeg ikke får tatt eksamener dette semesteret pga de er rett etter termin, men ville følge forelesninger osv. Gir snart opp. Men kan ikke bare gå og neste i 7 uker heller??!! Blæ. Dagens rant.
 
Dagens syt: Har plutselig fått en fot som et kjempe vondt å gå på, skjønner ikke ka det kan være. Ett bekken som krangler med meg hele natta og dagene etter å ha stått hele dagen å klipt hår [emoji26] blei heldigvis 50% sykmeldt nå da i 2 ukes tid. Slik jeg kan gå halve dager.....esså drit når man ikke klarer å leke med barnet sitt slik man selv skulle ønske fordi mamma har vondt her og der [emoji26] gleder meg til dette er ferdig....
 
Hadde ikke vært hos svigers i fem minutter engang før tvillingkommentaren kom. "Ja nå har du vokst fælt, sikker på at det ikke er to?"
Nei, vet du hva, SÅ stor er faktisk ikke den magen. Faen ass. [emoji34]
 
Hadde ikke vært hos svigers i fem minutter engang før tvillingkommentaren kom. "Ja nå har du vokst fælt, sikker på at det ikke er to?"
Nei, vet du hva, SÅ stor er faktisk ikke den magen. Faen ass. [emoji34]

Fikk den samme kommentaren av mormor i dag jeg og. å magen er på størrelse med en svelget basketball
 
a00949db18233703e15e89a24042ea71.jpg


Egget mitt ble bløtkokt i dag, jeg ville ha smilende egg [emoji22] [emoji31]
 
Flere som sliter med restless legs? Får det hver kveld nå, slik at jeg ikke klarer å sitte stille. Må dra å kjøpe magnesium i dag for dette er alt for ubehagelig
 
Hadde ikke vært hos svigers i fem minutter engang før tvillingkommentaren kom. "Ja nå har du vokst fælt, sikker på at det ikke er to?"
Nei, vet du hva, SÅ stor er faktisk ikke den magen. Faen ass. [emoji34]
Jeg får stadig høre at magen min er liten for å være så langt på vei. Kan ikke folk bare la være å kommentere på magen?
 
Jeg får stadig høre at magen min er liten for å være så langt på vei. Kan ikke folk bare la være å kommentere på magen?

Her og!! Kanskje folk tror det er et slags komplement!?? Jeg syns ikke magen min er spesielt liten, det er akkurat så stor som den skal være. Det er din og :)
 
Deilig å få mannen hjem fra 1 uke borte.... MEN..det er da man merker hvordan en person roter altså.... åååhhh.....!!!:banghead:
 
Back
Topp