Klagetråd

Sukk! Eksamen i igjen morgen... Har hatt vondt i hodet hele dagen! Det er ikke så lett å være gravid, i nesten full jobb og student samtidig. For bare noen måneder siden tenkte jeg at det må vel gå bra! Jeg pleier ikke å være syk særlig ofte eller klage over ting, men dette er skikkelig slitsomt! [emoji30]
 
Måtte ha hjelp av gubben isted for å komme mæ opp av sofaen. Venstre hofta klikke helt hvis æ sitt eller ligg litt galt.. [emoji14]
 
Da var jeg igang med en ny sykmeldingsperiode...
var sykmeldt fra uke 6 og i litt over 4 uker, jobbet 100% i hele mai, men måtte ty til en ny sykmelding på litt over 4 uker... tror det fortsetter sånn ut svangerskapet :(
 
Gikk en liten tur med kjæresten i går. Og i dag er jeg så stiv at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :-( i tillegg har jeg sovet skikkelig dårlig i dag pga løpetid og en hanhund som føler seg snurt for det nummeret han var i ferd med å få seg >< har vært det rabalderet her i natt ..
 
Øveanstrenga meg fysisk i dag, enda med kontroll på føden blandt anna pga smerter i høgre side, synsforstyrrelsar mm [emoji37] var heldigvis ikkje noko alvorleg. Men ekkelt - blæææh.

Blitt beordra av maen å sitta på sofan å slappa av resten av kvelden. *klara ikkje heilt slappa av, er MYKJE å gjer i huset* (renoverer)
 
Øveanstrenga meg fysisk i dag, enda med kontroll på føden blandt anna pga smerter i høgre side, synsforstyrrelsar mm [emoji37] var heldigvis ikkje noko alvorleg. Men ekkelt - blæææh.

Blitt beordra av maen å sitta på sofan å slappa av resten av kvelden. *klara ikkje heilt slappa av, er MYKJE å gjer i huset* (renoverer)

Godt det ikke va nå alvorlig da. Hør på mannen din du [emoji6]
 
Da e det komme isjas smerta i høyre hofta. Håpe det e forbigående. Banna dritt e det. [emoji13]
 
KLØØØØØØR!
 
Æ å. Hele kroppen. Blodprøvan va heldigvis bra. Men plagsomt
Det var da bra :D
"Bare" 3-4 mnd igjen med kløe :p Og da kan jeg starte på medisiner igjen, hurra!
 
Det var da bra :D
"Bare" 3-4 mnd igjen med kløe :p Og da kan jeg starte på medisiner igjen, hurra!

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Har heldigvis alergimedisin som e ok æ. Gjør d litt bedre.
Æ håpe på midten av okt æ men går vel over å får i midten av nov. 3mnd høres så my mindre ut enn 4 [emoji85]
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Har heldigvis alergimedisin som e ok æ. Gjør d litt bedre.
Æ håpe på midten av okt æ men går vel over å får i midten av nov. 3mnd høres så my mindre ut enn 4 [emoji85]
Ja det bruker jeg og, men det ar ikke kløen her. For kompliserte tilstander blandet, så må gå på medisiner som setter ut immunforsvaret noe etc. For det er jo kroppen som tror at det meste hos meg er celler etc som skal angripes, til tross for at det ikke er det.
Jeg tåler ikke meg selv, med andre ord :p
 
Ja det bruker jeg og, men det ar ikke kløen her. For kompliserte tilstander blandet, så må gå på medisiner som setter ut immunforsvaret noe etc. For det er jo kroppen som tror at det meste hos meg er celler etc som skal angripes, til tross for at det ikke er det.
Jeg tåler ikke meg selv, med andre ord :p

Litt vanskelig å hold sæ unnav sæ sjøl [emoji23]
Hatt et par daga uten særlig kløe æ no.
MEEEEN no har isjasbekkenløsninga blitt et helvete. Grein i sinne å frustrasjon i dag.
 
Hater hormoner som gjør hva faen de vil i kroppen min!!! :(
 
Back
Topp