*** Klagetråd ***

Havfruen88

Glad i forumet
*MIA*
Har man en jubeltråd, så må vi vel kanskje ha en klagetråd også?

Er bare å slippe seg løs! Klag i vei :p
 
Ikke mye å klage på, annet enn alle disse fluene som kommer utenifra så fort jeg åpner balkongdøren!!

Men når jeg først har startet, kan jeg også godt klage på at vinduene mine ikke ser ut, lurer på hvem jeg kan klage til for at det blir gjort noe med :p
 
Da må jeg klage på denne kvalmen. Har ikke kastet opp enda, men jeg er så dårlig at sofaen er bestevennen min for tiden. Trøster meg med at det kommer noe fint ut av dette til slutt. Håper formen deres er bra:)
 
Klager på hetetoktene.. Seriøst!?
Aldri hatt det sånn før.. Kjennes ut som overgangsalder......................
 
Klager på hetetoktene.. Seriøst!?
Aldri hatt det sånn før.. Kjennes ut som overgangsalder......................

Haha! Måtte le litt når jeg så denne her. Hetetokter har jeg ikke fått her i Norge heldigvis. Men rant som en elv når jeg var i spania i sist uke :p
 
Klager litt på at jeg fortsatt blør og sitter å venter i uvisse på om det blir baby i april. Venting er ikke gøy :(
 
Lei av å spotte. Er ufarlig, for det er pga et lite sår på livmortappen, men blir fort lei av å spotte hver dag!
 
Man skal jo liksom slippe sånt når man er gravid så skjønner at du er lei:)
Ja, kan få smurt noe på for å blø mindre. Å jeg skulle egentlig dra tilbake til gynekologen hvis jeg fortsatte å spotte, men virka som om legen min overhørte meg da han hørte at celleprøven min var fin.
 
Jeg kan alltids klage over mangel på symptomer... Er redd det ikke går rette veien for meg denne gangen heller. Plutselig er alle symptomer forsvunnet(!). :(
 
Det regner her. Har ikke energi til å rydde her. Og mini kjeder seg. Føler meg som en skikkelig dårlig mamma om dagen :(
 
Skal på NAV :( :( :( Det er kjedelig det!!!
 
Æsj. liker ikke NAV. skulle pratet med de selv jeg, så jeg vet hva jeg har krav på etter aap går ut :/
 
Er så heldig og blir kvalm når jeg er sulten og der er jo hele tiden, kommer til å ese ut som en stor hval på kort til :p
 
Er sååå trøtt i dag, guttungen var våken fra 2-5 i natt :( men får legge meg på sofaen og sove litt tror jeg ;)
 
Klager over skikkelig dårlig smak i munnen. Uansett hva jeg finner på, så er den der, kjedelig. Har hørt at metallsmak visstnok er et symptom, men vet ikke jeg
 
Klager over skikkelig dårlig smak i munnen. Uansett hva jeg finner på, så er den der, kjedelig. Har hørt at metallsmak visstnok er et symptom, men vet ikke jeg
Har ikke metallsmak denne gangen. Hadde det sist
 
Back
Topp