Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så lei av å være hard i magen og presse heile tida til å med når jeg er på jobb, alle har lagt merke til at jeg bruker lengre tid på toalettet enn før...
Halsbrann rett etter jeg har spist uansett hva eg spiser æsjjjj...
Det verste er da bekkenløsning som er der heile tida hufff skal slutte å være så negativ går nok over etter prinsen kommer i februar får smøre meg med tålmodighet da;(
Kjøp visiblin pulver på apoteket, det stabiliserer magen og er mirakelkur mot forstoppet mage! Dette gikk jeg på (har følsom tarm) og var min redning i hverdagen! Aldri gått så normalt på do som da jeg gikk på det pulveret. PS; er ikke noe godt å drikke det, jeg prøvde med appelsin juice med fruktkjøtt og det var ok, men likte mye bedre å blande det med biola
Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.
Sånn! Puh!
Urk! Jeg er konstant sulten!! Hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Har konstant metallsmak i munnen og halsbrann. Glemte jeg å si oppblåst og kvisete? Aldri hatt så mye kviser før. Dessuten føler jeg meg feit og kvapsete.
Sånn! Puh!
Kan man bruke vi-siblin fast da?
Har brukt microlax for å komme i gang, men så skjer det igjen og igjen føler jeg må bruke noe heile tida, har prøvd det meste duphalac, benefiber, svisker,linfrø drikker masse vann er lei av dette, føles som jeg skal presse ut babyen en dag dette er virkelig plagsom;(