Klagetråd [emoji58]

Dag 3 i senga. Har legetime førstkommende mandag, men blir en i dag også. Fryktelig sliten, spiser lite og blir kvalm så fort jeg gjør noe. Senga føles ikke god heller :arghh: Håper det verste snart er over :eek:
 
Mannen har jo klart å bli forkjølet og mannesyka. Typisk! Han blir alltid syk når jeg er i dårlig form haha. Jeg trenger han nå... Men nå trenger han visst meg mer,siden han holder faktisk på å dø :p Det burde jeg jo forstå :p
 
Mannen har jo klart å bli forkjølet og mannesyka. Typisk! Han blir alltid syk når jeg er i dårlig form haha. Jeg trenger han nå... Men nå trenger han visst meg mer,siden han holder faktisk på å dø :p Det burde jeg jo forstå :p
Uff, denne manflu-en altså, det er jo livsfarlig :hilarious::hilarious:
 
Mannen har jo klart å bli forkjølet og mannesyka. Typisk! Han blir alltid syk når jeg er i dårlig form haha. Jeg trenger han nå... Men nå trenger han visst meg mer,siden han holder faktisk på å dø :p Det burde jeg jo forstå :p

Haha! [emoji23] Ja, stakkars mannen liksom! [emoji849] Han må skjerpe seg
 
Må klage litt og vil ikke lage ny bekymret-tråd. Hatt helt enormt ekle murringer konstant siden i går ettermiddag. Føler ting ikke kommer til å gå bra. Går på do for og se hele tiden. Ikke hatt disse murringene tidligere. Skal på jobb om få timer, men vil helst ligge på sofaen. :(
 
Nå måtte jeg dra frem denne tråden igjen! Aaarg, fikk erklæring fra lege om å unngå de tyngste listene så langt det går ann på jobb. Dermed er det kun to lister jeg kan gå.
Men jaggu er det smitte på den ene, og sjefen sa at gravide ikke kan gå der :sorry:

Huff, hvordan skal det gå med jobbingen nå da?:(
 
Stor klem. Jeg har blitt mye mer dårlig for hvert svangerskap så føler med deg
 
Begynner å bli drittlei av å ikke ha lyst på middag..vil ha matlyst tilbake
 
Lei og bekymret over vond korsrygg. Heldigvis svangerskapskontroll i morgen.
 
En plass må jeg bare få det ut.
Bestilte 2 dresser og 1 lue på salg fra lillelam.
I dag (vi er på ferie) kommer gubben å sier han skal å kjøpe sånn elektrisk ståbrett til 10-åringen.
Han er den som alltid klager på dårlig råd, men handler alt man ikke trenger.
Så sa til han, kjøper du brett, trenger du ikke snakke om at du har dårlig råd. Så tar han å sammenligner lillelam-klærne med det jævla brettet.
Sa bare klart fra at det er stor forskjell på klær til baby og et unødvendig ståbrett. Dessuten kan hun bruke rulleskoa hun absolutt måtte ha i sommer (de har vært på beina 1! gang).
Sorry langt og sutrete innlegg....
 
En plass må jeg bare få det ut.
Bestilte 2 dresser og 1 lue på salg fra lillelam.
I dag (vi er på ferie) kommer gubben å sier han skal å kjøpe sånn elektrisk ståbrett til 10-åringen.
Han er den som alltid klager på dårlig råd, men handler alt man ikke trenger.
Så sa til han, kjøper du brett, trenger du ikke snakke om at du har dårlig råd. Så tar han å sammenligner lillelam-klærne med det jævla brettet.
Sa bare klart fra at det er stor forskjell på klær til baby og et unødvendig ståbrett. Dessuten kan hun bruke rulleskoa hun absolutt måtte ha i sommer (de har vært på beina 1! gang).
Sorry langt og sutrete innlegg....
Lov å klage litt :Heartred og så mye som du har å tenke på, så syns jeg du er sterk! Håper ting bedrer seg snart for deg :Heartred
 
Back
Topp