Klær til juli baby

Solfrøkna

Betatt av forumet
Hva kler dere babyene deres i nå om sommeren? Min har bare på seg body inne og tar på bukse og sokker ute. Han er så utrolig varm! Er så utrolig rart da vi hadde høst/vinterbaby sist og måtte ha lag på lag med klær.
 
Body inne, bukse, lue om deg er vind/kaldt og teppe.
Angrer dog litt på at jeg kjøpte så mange kortarmede bodyer og ikke kjøpte flere med lange armer da han blir kald på armene
 
Body inne, og i tillegg bukse, sokker og lue ute. Noen ganger må vi droppe bukse og sokker og lue ute, for det blir for varmt.
 
Min roer seg nesten bare i bæresele/sjal, så ute har vi body, sokker og lue/solhatt. Dropper ofte bukse siden han uansett er tildekket der. Inne blir det gjerne det samme, evt med bukse på.
 
Body (langermet), bukse og sokker inne, pluss lue og strikkejakke ute. Det har vært dårlig sommervarme her, typ 12-13 grader, men de to dagene vi har hatt med skikkelig varme så har hun kun hadde kortermet body på seg ute og bare bleie inne.
 
Hun er så varm om dagene, vurderer droppe klærne [emoji85]
Pleier ha body+strømpebukse/bukse og sokker+lue på ute.. Men har egentlig ikke vært mye ute enda. Mest til og fra bilen.

Inne har vi på kun body ofte. Eller det samme som over, bare uten lue. Men gjerne bare bodyen. Og selv det er gjerne varmt..
 
Body og strømpebukse og tuller ho nesten alltid inn i et teppe <3 ho er ikke spesielt varm av seg.. ute har vi nesten ikke vert ;-)
 
Vi har det ikke så varmt her på Vestlandet, så her blir det body, bukse, sokker og faktisk ullsokker også inne.
Noen ganger også pledd på.

Ute tar jeg på tynn ull strikkejakke og lue. Lillebror er helt ulik storebror, mye kaldere.

Har kjøpt litt sommerklær i 56, spent på om vi får bruke det.

Lillebror er foresten bare en uke.
 
Back
Topp