klær til å sove ute

NinaTherese

Elsker forumet
Hva har dere på de små når de skal ut å sove i vogna?
Er så redd for å pakke på ham for mye, men også for lite. Han ligger i en god Voksipose, pluss ei tynn dyne over.
Han er veldig varmblodig også, blir fort varm og klam. Er ikke sprettkaldt ute lenger heller, men snør en del da [:)]

Før det ble kuldegrader hadde han bare ullbody og bukse på seg, pluss lue, votter og ullsokker.. Men når det er litt kaldere så har jeg på han joha-tynn ulldress i tillegg... mer kan han ikke ha, da blir han klam/svett, varmblodig gutten min å:) Han har aldri vært kald når jeg har tatt han opp etterpå. Vi har voksi utbanpose, den har ull under og dun oppå.
Bruker et helseteppe over åpningen når vi triller.
Tror det er lett å kle på de for mye jeg, det erfarte i allefall jeg i starten.

De merker ikke snøen de vet du, i den lune fine vogna[:)]

Ulltøy og en tynn tynn fleece dress utapå, og oppi en saueskinnspose.[:)] Hu er alltid varm når jeg tar henne inn[;)]

ORIGINAL: Molly80

Før det ble kuldegrader hadde han bare ullbody og bukse på seg, pluss lue, votter og ullsokker.. Men når det er litt kaldere så har jeg på han joha-tynn ulldress i tillegg... mer kan han ikke ha, da blir han klam/svett, varmblodig gutten min å:) Han har aldri vært kald når jeg har tatt han opp etterpå. Vi har voksi utbanpose, den har ull under og dun oppå.

Sånn jeg også har gjort det [:)] Aldri vært kald han her heller. Men blir så usikker når været skifter sånn :p

Er det den voksiposen med den fuglen/pingvinen på?

Ja, har erfart det jeg også..Men man lærer å kjenne de veldig fort heldigvis [:D]

ORIGINAL: GT Sara

Ulltøy og en tynn tynn fleece dress utapå, og oppi en saueskinnspose.[:)] Hu er alltid varm når jeg tar henne inn[;)]

Takk for svar [:D]

body strømepubker, åsså ulldress utenpå.. har ullfell inni posen, men bruker bare pose jeg har sydd selv, men sånn tynn ikeadyne, så bruker å ha ei lita dundyne over han inne i posen... men nå har det jo ligget stabilt på +-  -10 grader her da!

Når det er opptil 10- kaldt (som i dag) har snuppa på body, strømpis, bukse, jakke, fleecedress, ullue, votter og ullsokker. Også ligger hun i voksipose med ullteppe over.

ORIGINAL: NinaTherese

ORIGINAL: Molly80

Sånn jeg også har gjort det [:)] Aldri vært kald han her heller. Men blir så usikker når været skifter sånn :p

Er det den voksiposen med den fuglen/pingvinen på?

Ja, har erfart det jeg også..Men man lærer å kjenne de veldig fort heldigvis [:D]

den pingvinen ja, superkul [:)] også med forlenger så den kan brukes lenge! Har søster som er førskolelærer som skrøt veldig av den, og det har jeg funnet ut var med rett!
Vært usikker jeg å.. men funnet ut at ull er gull, og vogna er så god og lun [:)]

Back
Topp