Klær på denne årstiden

I dag hadde han på seg en tynn ullbody fra Janus, strømpebukse og en strikket hel drakt. :)
I tillegg så hadde han på en ull-lue. :)
 
Kommer litt an på, i vogna har vi tatt frem dunposen, og den sover hun såå godt i! Hun som alltid har hatet å ligge i vogna :oops: men der ligger hun bare med body og strømpebukse/bukse samt lue og votter. Skal hun ut av vogna har vi en lillelamdress vi tar på henne samt tøfler :happy: har både tynn dress og tykk, så kommer det an på hvor varmt/kaldt det er. Body og strømpebukse/bukse under. Hun er veldig varm av seg :happy:
I bilstolen har vi tatt frem dunposen også, samme prinsipp der :happy:
 
Kommer veldig an på været. Det kan være alt fra varmt til surt og kaldt på samme dag. Som regel har hun på seg en bamsedress over vanlige klær, men jeg synes den er for tykk når vi kjører bil. Redd for at beltene på setet ikke skal strammes nok. Men nå har jeg fisket opp en strikket bilpose fra kjelleren :)
I vogna har hun bamsedress og dyne enda, men vi har vært heldige med været når vi har vært på trilletur. Hun er god og varm i vogna. Og bagen er så lun. Men vognposen ligger klar i gangen. Jeg synes det er vanskelig å kle på riktig denne gangen! Lillemor var en unge med stabil temperatur, mens Lillejenta fort blir varm. Men hun sier vel ifra om det blir for varmt får en tro.
 
Synes det er vanskelig nå om dagene.
Her har vi fortsatt dynen og hun er god og varm. Men tar på body + strømpebukse/bukse og okker, ulldress og hals. Votter hvis det er ekstra mye vind. Men stort sett er bagen såpass lun at hun ikke trenger votter. :) Bruker ull- og bomullsbodyer om hverandre. Min første hadde atopisk eksem, så vil ikke kjøpe dor mye ull før jeg har testet det vi har ordentlig. :) Hust and claire har jo ull og bambus da, det er jo herlig ( og dyrt). ;)
 
Nå som vi har byttet til dunposen har jeg bare vanlige klær. Har ikke lue/votter heller da hun ligger så lunt med kantene av posen rundt hodet. Når jeg har prøvd med tynn lue har hun blitt svett. Bruker bamsedress og tykk lue når jeg går med henne i bæresele.
 
Back
Topp