Kjole med riktig snitt

Hode hold-in-produkter er et must i mitt klesskap. Ellers bruker jeg mye løstsittende bluser med tighte bukser. Feks skinnbukse.
Mye fine løstsittende kjoler på miinto!!
 
Vil bare si jeg føler med deg! Har akkurat samme problem. Moren til en i klassen til sønnen min gratulerte meg på et foreldremøte :yuck:

Si fra hvis du finner noe fint :)
Screenshot_20180504-161008_Chrome.jpgBle denne fra Cubus :) I følge mannen syntes ikke magen i det hele tatt :)
 
Pga. delte magemuskler og litt overvekt er jeg dessverre så heldig at jeg ser kronisk gravid ut... Fikk det påpekt og ble tatt på magen for bare noen dager siden, så tydeligvis ikke bare sånn at jeg føler det sånn...

Nå kommer jo snart 17. mai og andre dager hvor det gjerne er ålreit å se litt ekstra fin ut og da kommer det evige problemet med pentøy som ikke gjør at jeg ser gravid ut...

Noen som sliter med det samme som har noen tips til hva som kan passe og gjemme magen litt? Eller hvem som helst [emoji14]
Omslagskjole
 
Haha, ja det var faktisk det. Var litt skeptisk til vannrette striper men. Veldig behagelig skjørt da [emoji106]

Skal ta bilde av toppen og jakka i morgen, men nå gadd jeg ikke reise meg opp [emoji13]
Ser sikkert smashing ut :D Vil jeg tro! Elsker sånne type skjørt :D

:D
 
Ser sikkert smashing ut :D Vil jeg tro! Elsker sånne type skjørt :D

:D
Ikke så lett å se på disse bildene men... Her er jakka og toppen isåfall. Jakka er i polyester og elastan.

33d7988baffdf194cd94fee438c620ad.jpg
25e4f68b696908dad756f5398a32fb87.jpg
 
Back
Topp