Kjole med riktig snitt

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Pga. delte magemuskler og litt overvekt er jeg dessverre så heldig at jeg ser kronisk gravid ut... Fikk det påpekt og ble tatt på magen for bare noen dager siden, så tydeligvis ikke bare sånn at jeg føler det sånn...

Nå kommer jo snart 17. mai og andre dager hvor det gjerne er ålreit å se litt ekstra fin ut og da kommer det evige problemet med pentøy som ikke gjør at jeg ser gravid ut...

Noen som sliter med det samme som har noen tips til hva som kan passe og gjemme magen litt? Eller hvem som helst [emoji14]
 
Pga. delte magemuskler og litt overvekt er jeg dessverre så heldig at jeg ser kronisk gravid ut... Fikk det påpekt og ble tatt på magen for bare noen dager siden, så tydeligvis ikke bare sånn at jeg føler det sånn...

Nå kommer jo snart 17. mai og andre dager hvor det gjerne er ålreit å se litt ekstra fin ut og da kommer det evige problemet med pentøy som ikke gjør at jeg ser gravid ut...

Noen som sliter med det samme som har noen tips til hva som kan passe og gjemme magen litt? Eller hvem som helst [emoji14]

Hold-in truse! Etter slankeoperasjon har jeg også delte magemuskler og mye overskuddshud og magefett som ikke ville bort og hold-in trusa redda meg! Jeg brukte en fra pierre robert, helt kurrant og ikke for dyr :) ellers får du jo andre hold-in produkter som kan funke bra. Lindex har et stort utvalg :)
 
Vil bare si jeg føler med deg! Har akkurat samme problem. Moren til en i klassen til sønnen min gratulerte meg på et foreldremøte :yuck:

Si fra hvis du finner noe fint :)
 
Det er vanskelig å gjemme en "gravidmage", men hold-in og kjoler med høyt snitt eller litt vidde over magen kan hjelpe. Evt. en kjole som er vid hele veien, med litt rysjer eller noe som forstyrrer;)
 
Vil bare si jeg føler med deg! Har akkurat samme problem. Moren til en i klassen til sønnen min gratulerte meg på et foreldremøte :yuck:

Si fra hvis du finner noe fint :)
Godt å ikke være alene <3 Selv om jeg ikke unner noen å være sånn [emoji14] Det er så vondt når man står oppi det... Hva sa du for noe?

Skal si ifra :)
 
Skjønner ikke folk som syns det er greit å spørre om noen er gravide [emoji51][emoji848]
 
Ah, så utrolig dårlig gjort å spørre om du er gravid/gratulere når magen ikke er så stor at det ikke kan være noe annet. Jeg tør ikke å gratulerer før type 7. måned eller noe slikt... Vil tro at kjoler som har samme vidden fra brystet og ned og ikke går inn under brystene kan være fint?
 
Omslagskjoler og kjoler med litt rysjer og peplumkjole passer bra da. Det finnes alltid en kjole som kler din fasong og får deg til å se smashing ut. Mage eller ei.
 
Ah, så utrolig dårlig gjort å spørre om du er gravid/gratulere når magen ikke er så stor at det ikke kan være noe annet. Jeg tør ikke å gratulerer før type 7. måned eller noe slikt... Vil tro at kjoler som har samme vidden fra brystet og ned og ikke går inn under brystene kan være fint?

Noen kan se ut som de er 7-9 mnd gravide ut selv om de ikke er det. Spesielt hvis man er overvektig. Så lurt å ikke si noe om det før man vet
 
Noen kan se ut som de er 7-9 mnd gravide ut selv om de ikke er det. Spesielt hvis man er overvektig. Så lurt å ikke si noe om det før man vet

Jeg tenker på de jeg vet hvordan ser ut til vanlig. :) Har de en liten eller medium kul grstulerer heg ikke, det er for risikabelt, men har de i løpet av få måneder fått en kjempekul mens de fortsatt er tynne ellers, har jeg faktisk tatt sjansen. Ville nok ikke turt hvis det var noen som var overvektige, nei.
 
Godt å ikke være alene <3 Selv om jeg ikke unner noen å være sånn [emoji14] Det er så vondt når man står oppi det... Hva sa du for noe?

Skal si ifra :)
Hun holdt hånden sin på magen min å sa; å visste ikke at du var gravid- gratulerer!
Jeg svarte: "Eeh, jeg er ikke det"
Hun ble fryktelig flau da. Tror nesten det var verre for henne...
 
Hun holdt hånden sin på magen min å sa; å visste ikke at du var gravid- gratulerer!
Jeg svarte: "Eeh, jeg er ikke det"
Hun ble fryktelig flau da. Tror nesten det var verre for henne...
Det vil jeg tro! Jeg hadde villet grave meg ned, ihvertfall...
 
Hva med en kjole som sitter litt tett over puppene og så er løs ellers. Sånne er finest når de er litt kortere, syns jeg.
Noe sånt? (hun dama er jo stick thin. hun har heller ingen pupp, mye finere med [emoji6] da kommer den nok litt lenger opp fra knærne også)
B3B112F8-381F-4017-B382-767FD7F48120-654-000002781057E0A0.jpeg

Det som også er fint med sånne er at de er fin med støvletter under. Veldig greit hvis du skal gå i tog og det regner [emoji14]
 
Hun holdt hånden sin på magen min å sa; å visste ikke at du var gravid- gratulerer!
Jeg svarte: "Eeh, jeg er ikke det"
Hun ble fryktelig flau da. Tror nesten det var verre for henne...

Herreguuud så kleint for henne da[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp