KJERRINGRÅD!!!!

Nurk_I_Magen

Blir kjent med forumet
Tenkte det kunne være morro å ha en side der vi kunne utveksle forskjellige råd med det å bli gravid. Her er noen fek: Så må dere andre hive dere på!!![:D]

Det finnes mange kjerringråd for å bli gravid:

*Drikke grape frukt juice rundt de dagene man forventer eggløsning. ( dette skal hjelpe på eggløsning slimet slik at svømmerne får en lettere tur)

*1/2kopp te vær dag. (uten koffein)

*Solvipect hoste saft er det også mange som sverger til. Mange som har prøvd lenge og plutselig har blitt gravide når de har brukt den.
Den skal hjelpe til på samme måte som grape frukt juicen.

*Sink til mannen. (forbedrer svømmerne til mannen)

Det finnes mange fler men jeg husker ikke alle. Men det er kanskje fler som har noen gode tips?

Så vil jeg bare legge til at jeg selv tar noe som heter GraVitamin som er et vitamin- og mineral tilskudd til bruk før graviditeten og i de første tre måndene. De innholder også riktig mengde folat. Jordmor anbefalte de til en vennine av meg. De får man kjøpt på apoteket.
 
Hei!
Morsomt med kjerringråd [:D] Har kommet over noen selv, så bare ramser de opp jeg:
- ginseng (til både han og henne)
- bringebærbladte skal visst hjelpe (til henne)
- nøtter og sardiner (skal øke sædkvaliteten)
- bidronning gele, finnes i kapsler (skal øke fruktbarheten)
- ingefæravkok (skal også øke fruktbarheten)
- wild yam kapsler (men må tas NØYAKTIG når du har eggløsning, da det kan motvirke el dersom det tas i perioden før)
- la mannen få utløsning først (sammentrekningene i kvinnens orgasme skal visstnok hjelpe svømmerne)

Ja, det var hvertfall noen [:)]
Lykke til alle sammen!! [8D]
 
Back
Topp