Kjenner meg litt fortvilt

M

My heart

Guest
Min far har fått litt redusert helse. Han røyker som en svamp og lufter aldri.
Han har en god personlig hygiene, men huset forfaller, klarer/ orker ikke vaske.

I helgen har jeg vært hos han og vasket. Holdt på i mange timer. Dette gjør oss søskenene jevnlig. Skifte på senga, vaske vindu, bad, kjøkken osv osv.

Det er sykt mye jobb og vaske i en bolig der en person røyker og ikke lufter.

Synes det er trist
 
Han får ikke innvilget hjemmehjelp av kommunen da?
 
Tenker også hjemmehjelp eller evt hvis det ikke blir innvilget at han kan leie vasker 1 gang i uken/ dere kan spleise på det til ham i julegave/ bursdagsgave hvis økonomien er trang for ham.
 
Re
Tenker også hjemmehjelp eller evt hvis det ikke blir innvilget at han kan leie vasker 1 gang i uken/ dere kan spleise på det til ham i julegave/ bursdagsgave hvis økonomien er trang for ham.
regner med han får innvilget det, siden det var legen som anbefalte det av medisinske grunner.
Så lenge vi bytter på å vaske og gjør det jevnlig, blir det ikke så mye/ stort hver gang. Men vi gjør det nå til han får vaskehjelp.
 
Re

regner med han får innvilget det, siden det var legen som anbefalte det av medisinske grunner.
Så lenge vi bytter på å vaske og gjør det jevnlig, blir det ikke så mye/ stort hver gang. Men vi gjør det nå til han får vaskehjelp.

Hvor ofte er dere der å vasker??

Vet ikke hvordan det er i deres kommune men her i kommunen innvilges hjelp hver 3 uke.....
 
Back
Topp