Kjenner dere mye spark?

Ja jeg kjenner hver dag, merker et mønster på det. Våkner til spark i blæren når jeg ligger på siden, og ellers en del på på kvelden[emoji170] Uke 21 :)
 
Kjenner litt hver dag. 17+5 [emoji4] Kjent siden slutten av uke 15.
 
Kjenner lite og er 21+0 i dag. Heldig hvis jeg kjenner noe hver dag og ganske subtilt og forsiktig det jeg kjenner.
 
Har kjent noe nesten hver dag, men er veldig svakt. De to siste dagene har jeg nesten ikke kjent noen ting. Så håper det tar seg opp igjen. Blir jo litt urolig[emoji85] Er 20+2 i dag[emoji4]
 
Er 20+6, og kjenner spark hver dag på formiddag og kveld. [emoji169]
 
Ja kjenner masse liv og spark gjennom hele dagen, ser også spark fra utsiden.:D Er 20+4 i dag. Kjent daglig liv lenge.
 
Kjenner svake små dult og bevegelser, men ikke hver dag. Er 17+6 men har morskaken forran.
 
Kjenner liv hver dag, dult som kjennes både på innsiden og utsiden :) Er ca 17+5 (termindato ikke helt fastsatt).. Begynte å kjenne liv i slutten av uke 15.
 
Er 19+0 og kjenner liv hver dag, har gjort det de siste 2 ukene. Men de siste dagene er det tydelig at baby har snudd seg litt, for det er svakere og jeg kjenner det mer nedover og innover. Forrige uke fikk mannen kjenne flere spark, det er det ikke sjans til nå.
 
Kjenner spark hver dag, og i går klarte pappaen å kjenne det fra utsiden for første gang :)
19+5 i dag.
 
Ja kjenner masse liv og spark gjennom hele dagen, ser også spark fra utsiden.:D Er 20+4 i dag. Kjent daglig liv lenge.

Samme her, har kjent masse liv over lenger tid:) Skikkelig fascinerende å se at magen dirrer der jeg kjenner sparkene [emoji4] er 21 +2 i dag
 
Nei... 21+0 idag... hadde morkaka på fremsiden på oul i uke 19..
 
Er 21+0 i dag, og kjenner spark så og sei daglig! Ser det utanpå også! Kjente første 20+3
 
Det tok lang tid før jeg kjente noe, har morkaka på fremsiden men når bevegelsene først begynte har de tatt seg opp utrolig mye! Kjenner lillemann til alle døgnets tider, ser og kjenner også spark fra utsiden den siste uka[emoji1] 20+4
 
Begynte å kjenne spark rundt uke 20, akkurat som sist graviditet. Nå er det ganske ofte liv og røre nedi der, mye sparking "nedover" og innover føles det ut som.. 21+4 idag
 
Innbiller meg at jeg kjenner noe av og til, men veldig lite... er 17+2 i dag og morkaka foran ... vil kjenne spaaark!!!!!
 
Kjenner lite og er 21+0 i dag. Heldig hvis jeg kjenner noe hver dag og ganske subtilt og forsiktig det jeg kjenner.

samme så deg! 21 uker, og heldig om jeg kjenner hver dag. i tillegg er det så svakt at jeg blir nesten litt usikker om det er lillebror eller ikke.....
 
Er 21 + 1 i dag, og kjenner ikke ofte spark. Jeg har morkaken fremme, men klarer ikke la være å bekymre meg for om noe skal være galt siden jeg kjenner så lite. Føler at man skal kjenne så ofte og så mye når man er kommet så langt..har det virkelig så mye å si at morkaken ligger fremme? trenger snart tydelige og regelmessige bevegelser for ikke å bli for bekymret her....
 
Back
Topp