Kjenner dere liv ennå?

Jeg er ut ifra første ul 15+3 og andre ul 16+0 i dag. Har kjent spark. Ikke sånn at man kjenner på utsiden, men jeg kjenner sparkene godt fra innsiden! Er andregangs :)
 
Jeg er 14+4 og har kjent liv i en uke eller så, men ikke hver dag. Gleder meg til mannen også kan kjenne [emoji173]️
 
Jeg har kjent litt i en uke ca, så fra uke 13 da, men dette er nr 4 for meg, så jeg kjenner det lett igjen også da [emoji1]
 
Har kjent «kiling»,spark fra uke 12..men ikke hver dag enda..kommer plutselig og kjenner gjerne flere etter hverandre..mest på høyre side,både nedover fra navlen,men også litt skrått opp mot høre side..kjenner igjen fra sist,men husker det tok lang tid før jeg kjente noe sist..syns det føles som en ny«bevegelse/kiling» og denne gangen merket jeg med en gang det ikke var luft!
 
Kjenner så smått noe når jeg ligger helt i ro, mest på kvelden når jeg har lagt meg. Men ikke noe særlig tydlig. Er 15+0 imorgen så håper jeg snart kjenner noe[emoji4]
 
På ultralyden idag sparka babyen MASSE, så synt det va rart at eg ikkje kjente noke. Da låg eg heilt rolig og prøvde kjenna etter, men ingenting. Men alt er fint, så bekymra meg ikkje [emoji1] men gleder meg veldig til spark!
 
16+1 og jeg har ikke kjent noe. Jeg er førstegangs, og jeg trodde ikke det var mulig å kjenne noe på lenge enda, men nå når jeg vet at det går an så kommer jeg til å kjenne godt etter fremover :D
 
Jeg syntes det sist gang kjentes ut som noe kom fra langt inne i magen nærmere og nærmere overflaten.
Denne gangen var det som leamus som gikk bananas. Hehe.
 
Når det skal sies er det nå to uker siden jeg faktisk har kjent bevegelser, så han vil være kostbar litt til. Hehe. Men vi har jo sett på ultralyd at det er masse liv. :)
 
Kjenner ingenring ennå (15 uker). Morkaken ligger frem mot magen så det kan vel ta litt tid... noen andre som har eller har hatt det?

Første gangen kjentes de første sparkene ut som leamus for meg. Tok noen dager før jeg forstod hva det var
 
Jaaa :smiley-bounce016 og nå nettopp kjente jeg det på utsiden også!! Sprang ned til sambo for å få han til å kjenne men da gav jo babyen seg selvfølgeli! Er bare 16+6 i dag :happy093
 
Back
Topp