Kjenner dere liv ennå?

BabyyB

Flørter med forumet
Jeg synes liksom jeg kjenner en slags dirring av og til, på venstre side hver gang, som jeg lurer på om kan være babyen. Men er sannelig ikke sikker. Jeg 14+3 i dag, så det er jo tidlig. Hva kjenner dere andre?
 
Ingenting enda, men jeg gleder meg veldig til jeg kjenner liv. Akkurat nå syns jeg det er veldig tungt å være gravid fordi jeg er så trøtt, så det å kunne kjenne liv hadde nok boostet litt :p
 
13+4 og kjenner ingenting, men er førstegangs. Hver gang jeg ligger stille og skal kjenne etter blir jeg distrahert av pulsen som slår mye hardere nå [emoji14]
Forventer egentlig ikke å kjenne noe på noen uker, men blir jo så håpefull da jeg ser andre kjenner noe [emoji14]
 
Jeg kjenner ingenting 16+6.. eller, har siste dagene kunnet kjenne en slags lemus(?) på siden, men ganske langt ut på siden, om jeg ligger helt stille på høyreside [emoji28] Men vet ikke om dette kan være bebis?
Ganske urytmiske små dult, og det varierer hvor mange som kommer [emoji85]
 
Jeg er litt usikker, men har kjent litt dirring/kiling ned på venstre side noen ganger. Og en gang bobling, men det var ganske kraftig, så var nok luft. Er ifølge legen 13+5 i dag, så er tidlig. Men fikk høre hjertelyd på fredag, på første kontroll, så da er det hvertfall noe der ❤
 
Jaa :joyful::joyful: kjenner igjen fra første svangerskap. Har kjent veldig svakt i en uke nå ca men i går sparket h*n så "mye" ( er jo bare veldig svake dunk) men det kilte faktisk så mye at jeg måtte le :p er 16+0 i dag :)
 
Jaa :joyful::joyful: kjenner igjen fra første svangerskap. Har kjent veldig svakt i en uke nå ca men i går sparket h*n så "mye" ( er jo bare veldig svake dunk) men det kilte faktisk så mye at jeg måtte le :p er 16+0 i dag :)

Ååååh, skulle ønske jeg hadde noe å sammenligne med [emoji85][emoji85] hva kjennes det ut som? Er det som en liten utmrytmisk lemus, eller mer vibrasjoner? [emoji28] Jeg har så lyst p vite hva jeg skal kjenne etter [emoji23]
 
Jeg går også fortsatt og venter i spenning, og lurer på hva jeg skal kjenne :rolleyes:
Er 15+4, så er innstilt på at det kan gå noen uker til siden det er første svangerskap.
 
Jeg er 13+2, har kjent en drøy uke. Livmoren min ligger langt bak, og jeg kjenner det sentrert langt bak og et stykke ned i magen, mot ryggen. Det kjennes som om en baby på ca 7 cm gjør små hopp innimellom, og det er vel ca det som skjer :)
 
Uke 15 +6 her, kjenner ingenting ennå :sad010gleder meg til å bli holdt våken av små babyspark :love017 så venter i spenning og kjenner etter
 
Jeg er 16 uker og har kjent liv et par uker:) Det er de første mine, men venter to så mulig det er derfor jeg kjente det tidligere enn andre førstegangs..?
 
Ja! Kjente liv veldig tidlig denne gangen. Var i uke 11 faktisk. Nå er jeg 14+3 og kjenner det ca hver dag:)
 
Uke 16 er "vanlig" for de som har opplevd det før. Så ikke bli bekymret om dere ikke kjenner før om lenge enda. :)
 
Har kjent noe som kan minne om små knips (som det heter på min dialekt) innenfra, men er usikker på om det er mini jeg kjenner ❤️ Kjenner også denne strykefølelsen v og til, men ikke hver dag
 
Har kjent små dytt eller hopp fra uke 13.
 
Har kjent d tidlig med de 3 første, nå hsr jeg morkaka foran og kjenner fortsatt ingenting [emoji17] er 16+5 i dag.
 
Kjenner litt av og til, men langt fra hver dag... men det er såpass at jeg skvetter til[emoji7]
 
Jeg kjenner ingenting og er i uke 16+3.. Har morkaka bak så trodde kanskje jeg kom til å kjenne noe litt tidlig, men nei..
 
Ååååh, skulle ønske jeg hadde noe å sammenligne med [emoji85][emoji85] hva kjennes det ut som? Er det som en liten utmrytmisk lemus, eller mer vibrasjoner? [emoji28] Jeg har så lyst p vite hva jeg skal kjenne etter [emoji23]

Ja d blir litt som folk sier her at det er litt sånn sommerfugl vinger :) Første gang sa mamma til meg at det kjentes ut som luftbobbler, litt sånn npr du holde inne en fis :p men ja kan kjennes ut som urytmisk lemus :) Lykke til :) føste gang i første svangerskap jeg kjente det var jeg ikke i tvil ;)
 
Jeg er 14+4. Ingenting synes ennå.

Folk beskriver jo gjerne de første bevegelsene som "kullsyrebobler som sprekker", "sommerfuglvinger", etc. Men jeg har så mye luft og rumling og bobling og popping i magen hele tiden, at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal fange opp noe så lite oppi alt kaoset som allerde foregår 24/7 i magen.
 
Back
Topp