Kjenner dere liv/bevegelser?

Sitter her i skrivende stund, 14+1 og kjenner små tapp-tapp fra lille helt øverst i livmoren ♡
Har kjent det noen dager nå. Herligste følelsen! ♡♡
 
17+3 og kjenner enda ingenting. Med nr 1 kjente jeg ikke noe før rundt uke 19 eller 20 :) LItt ekstra polstring på magen har kanskje litt å si?
 
14+2, kjenner ingenting. Men legen sa jeg kunne forvente fra uke 18, så jeg stresser ikke, gleder meg til å kjenne liv [emoji173]️
 
De siste dagene har jeg blitt sikker på at det er bevegelse jeg kjenner. Og så i går kveld etter jeg hadde lagt meg skjedde det skikkelig mye inni magen :happy: Det var så koselig :Heartred
 
15+1 syntes jeg kjenner noe svakt innimellom :) gleder meg til man kjenner det såpass at det ikke er noe tvil lenger :D
 
15+1 syntes jeg kjenner noe svakt innimellom :) gleder meg til man kjenner det såpass at det ikke er noe tvil lenger :D
Jeg er 15+3 og kjenner det fra også svakt når jeg ligger helt i ro. Men så svakt at jeg av og til lurer på om jeg innbiller meg det [emoji85] Satser på at lille vokser seg stor og sterk fort, så jeg kan få flere livstegn [emoji7]
 
Jeg er 15+3 og kjenner det fra også svakt når jeg ligger helt i ro. Men så svakt at jeg av og til lurer på om jeg innbiller meg det [emoji85] Satser på at lille vokser seg stor og sterk fort, så jeg kan få flere livstegn [emoji7]
Ja det er ikke voldsomme bevegelser akkurat xsmile9 blir bedre når man kjenner det mer tydelig :D
 
15+6 I morgen. Har kjent svake bevegelser siden uke 13, men nå begynner bevegelsene å bli mer og mer tydelige. Kjenner selvfølgelig mest av det mens jeg ligger i ro. Nå ligger jeg og ser på bones og kjenner den lille reka dulte og snu seg [emoji7]
 
Er 17+1 i dag og kjente masse bevegelse for 3 dager siden og nå kjenner jeg ingenting igjen :-( sikkert vanlig men... frøkna klarte ved et uhell og sparke meg «hardt» i magen i søvne, og blir jo stressa for at det er derfor jeg ikke kjenner noe.. men føler meg så dum om jeg ringer legen for å få en lytt da jeg hørte hjertet for 3 dager siden på kontroll hos jordmor (det var før jeg fikk sparket i magen). Hva ville dere gjort?[emoji173]️
 
Jeg er 18 uker i morgen og kjenner INGENTING ennå. Men fikk svar på hvorfor på OUL i går (der jeg så masse bevegelse... Som jeg ikke kjente :p ). Morkaken ligger på fremsiden. Da er det vanlig at man ikke kjenner noe, før senere.

Men i første svangerskap kjente jeg heller ikke noe før 1-2 uker etter OUL.

Leste at det er helt normalt å ikke kjenne noe før uke 21-22.

Så ikke bekymre dere :)
 
Er 17+1 i dag og kjente masse bevegelse for 3 dager siden og nå kjenner jeg ingenting igjen :-( sikkert vanlig men... frøkna klarte ved et uhell og sparke meg «hardt» i magen i søvne, og blir jo stressa for at det er derfor jeg ikke kjenner noe.. men føler meg så dum om jeg ringer legen for å få en lytt da jeg hørte hjertet for 3 dager siden på kontroll hos jordmor (det var før jeg fikk sparket i magen). Hva ville dere gjort?[emoji173]️
De er jo så små enda, så det skal ikke mer til enn at de snur seg litt og dermed sparker et sted i livmoren med mindre nerver, evt sparker innover mot ryggen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, man skal ikke kjenne daglig liv før uke 24 [emoji177]
 
Jeg har kjent små dult i går og i dag, skikkelig herlig følelse[emoji7] er 17+3 i dag.
 
De er jo så små enda, så det skal ikke mer til enn at de snur seg litt og dermed sparker et sted i livmoren med mindre nerver, evt sparker innover mot ryggen. Tror ikke du har noe å bekymre deg for, man skal ikke kjenne daglig liv før uke 24 [emoji177]

Takk for svar[emoji173]️ Du har nok rett[emoji4] Sitter hos legen for å forlenge sykemelding etter avtale med jordmor, så kanskje jeg får høre hjertet også om han har tid[emoji4]
 
Er 17+1 i dag og kjente masse bevegelse for 3 dager siden og nå kjenner jeg ingenting igjen :-( sikkert vanlig men... frøkna klarte ved et uhell og sparke meg «hardt» i magen i søvne, og blir jo stressa for at det er derfor jeg ikke kjenner noe.. men føler meg så dum om jeg ringer legen for å få en lytt da jeg hørte hjertet for 3 dager siden på kontroll hos jordmor (det var før jeg fikk sparket i magen). Hva ville dere gjort?[emoji173]️

Sann er det her å! Ikke hver dag jeg kjenner noe[emoji4] ikke stress med det! Man skal ikke kjenne daglig liv før i uke 24 mener jeg på
 
Back
Topp