Kjempegøy! Finn informasjon og mål fra egen fødsel på helsenorge :)

Nanakorobi Yaoki

Forumet er livet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Alle oss som er født etter 1967 kan finne dato, klokkeslett, lengde, vekt og hodeomkrets (for egen fødsel og våre barns fødsler) ved å logge inn på helsenorge.

Les om hvordan her:
https://www.nrk.no/norge/na-kan-du-fa-vite-mer-om-din-egen-fodsel-1.14071618

Både jeg og mannen min sjekka våre mål. Vi veide nesten nøyaktig 3 kg ved fødsel begge to og det gjorde dattera vår også
 
Last edited:
Har all den infoen fra før av...
 
Jeg hadde ingenting av det. Bare noen ca.-tall muntlig. (Typ ca 3 kg, født på morgenen en gang) Har ikke familie så ingen jeg kunne spurt.
Men om man har alle målene er det jo greit da. Det er ikke noen tvang å gå inn å sjekke altså :p

Ser likevel for meg at det må da finnes ett annet menneske her inne som ikke vet nøyaktig fødselsvekten sin eller hodeomkretsen sin. :)
 
Last edited:
Jeg hadde ingenting av det. Bare noen ca.-tall muntlig. (Typ ca 3 kg, født på morgenen en gang) Har ikke familie så ingen jeg kunne spurt.
Men om man har alle målene er det jo greit da. Det er ikke noen tvang å gå inn å sjekke altså :p

Ser likevel for meg at det må da finnes ett annet menneske her inne som ikke vet nøyaktig fødselsvekten sin eller hodeomkretsen sin. ;) :)

Hvis ikke beklager jeg spamminga
Ikke spam å legge ut et innlegg da. Garantert noen som ikke husker eller ikke ha hørt eller ikke har alle tallene
 
Jeg husker aldri målene mine, så var artig å sjekke [emoji4] Jeg ser at målene mellom meg og datteren min er helt like, bortsett fra at det skiller 64 gram i mellom oss. Ellers er lengde og hodeomkrets nøyaktig det samme [emoji4] Skal få mannen til å sjekke sitt etterpå.
 
Jeg husker aldri målene mine, så var artig å sjekke [emoji4] Jeg ser at målene mellom meg og datteren min er helt like, bortsett fra at det skiller 64 gram i mellom oss. Ellers er lengde og hodeomkrets nøyaktig det samme [emoji4] Skal få mannen til å sjekke sitt etterpå.
Så gøy at målene er så like! :)
 
Ser vaksiner har kommet inn og. Det har jeg ikke sett før nå.
Ellers har jeg vel aldri visst hodeomkretsen min, men det gjør jeg nå :)
 
Jeg visste mine mål fra før, så ingen overraskelser der. [emoji4]
 
Merkelig at de endre fødsel vekten. De har lagt på 5 gram på begge mine barn.
 
Har ikke sett de der tidligere, og jeg så etter det i høst faktisk.

Tidligere har du måttet gått inn på sysvak via helsenorge, men de har vært der i flere år ja. Ihvertfall siden høsten 2015, for jeg sjekket rubella-vaksinedatoen min der når jeg ble gravid :)
 
Jeg veide 400 gram mer enn mine barn. Men er en feil med min morkake som gjør at de blir små.
 
Flere feil på mine barn også. Ett av de er ført opp med feil klokkeslett, feil lengde og feil hodeomkrets.
 
Tidligere har du måttet gått inn på sysvak via helsenorge, men de har vært der i flere år ja. Ihvertfall siden høsten 2015, for jeg sjekket rubella-vaksinedatoen min der når jeg ble gravid :)
Ah, derfor jeg ikke har sett det da. Har ikke titta så nøye [emoji14] hehe
Men nå ligger det ihvertfall lett tilgjengelig/synlig :D
Ikke at jeg har hatt stort behov for å sjekke. Har vaksinasjonskortet mitt og faktisk, og rubella har jeg hatt også, og blitt sjekka for 4 ganger siden 2014 :eek:
 
Back
Topp