Kjemisk graviditet

Hannesofiemyr

Forelsket i forumet
Mistet nok mest sannsynlig min lille spire på lørdag. (Bare 4+5, men alikevell) Mye blod, og mye blod fortsatt i dag. I går hadde jeg i tillegg sterke smerter.

Med første man klaffet det på første forsøk og jeg var livredd for å gå på do, for å presse han ut eller lignende, vet jo at det ikke er mulig, men alikevell husker dette var noe jeg tenkte på hver gang jeg var på do...

Jeg er desemberbarn selv og har alltid sagt at jeg ikke vil ha desember barn og lille spire med termin 25. Desember var ikke planlagt selv om vi har snakket om at vi kanskje skal prøve å få en til i 2019.
Var fryktelig uvel denne gangen og kastet opp allerede 3+0, men jeg følte alikevell ikke noen tilknytning til lille sånn som jeg gjorde sist.

Nå sitter jeg her da, med kjempe dårlig samvittighet, er det fordi jeg ikke passet på sånn som sist at dette skjedde, er det fordi jeg ikke gledet meg enda (Vet det er irrasjonelt, men klarer ikke legge fra meg tankene).
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men måtte bare få luftet tankene litt tror jeg.
 
[emoji173]️ utrolig med rare tanker man sitter igjen med etter å ha mistet.
Styrkeklem sendes din vei[emoji173]️
 
Back
Topp