Kjemisk graviditet, erfaringer?

Mavik

Flørter med forumet
I dag kom den knusende beskjeden på clearblue digital. Etter å ha testet positivt hver dag denne uken, men uten stigende tester viser clearblue digital at jeg ikke er gravid lengre… Forrige for tre dager siden viste 1-2 :sad010Graviditeten var et lyspunkt for meg etter å ha opplevd at jeg mistet moren min nylig :( Er så utrolig lei meg, trodde endelig jeg skulle få noe å glede meg over. Når fikk dere som har opplevd kjemisk (går ut fra at det er det jeg har) blødning igjen etter at testene ble negative? Vil bare få blødning slik at jeg kan prøve på nytt. Har hatt stikkende smerter hele uka, men ingenting skjer…
 
I dag kom den knusende beskjeden på clearblue digital. Etter å ha testet positivt hver dag denne uken, men uten stigende tester viser clearblue digital at jeg ikke er gravid lengre… Forrige for tre dager siden viste 1-2 :sad010Graviditeten var et lyspunkt for meg etter å ha opplevd at jeg mistet moren min nylig :( Er så utrolig lei meg, trodde endelig jeg skulle få noe å glede meg over. Når fikk dere som har opplevd kjemisk (går ut fra at det er det jeg har) blødning igjen etter at testene ble negative? Vil bare få blødning slik at jeg kan prøve på nytt. Har hatt stikkende smerter hele uka, men ingenting skjer…
Eller, kan det regnes som kjemisk man fortsatt har positive tester etter IKM? Hadde IKM på onsdag. SA/kjemisk, uansett, jeg vil bare bli ferdig og starte på nytt :(
 
Så trist du opplevde dette, særlig nå når du har det tungt fra før ❤️
Jeg hadde kjemisk i desember og januar, mine tester hadde fin økning til det plutselig stagnerte og ble gradvis svakere. Jeg måtte vente 3 dager i desember og 5 dager i januar før mensen kom.
Men jeg ser mange andre her får mensen mye raskere enn det etter kjemisk.

Håper du slipper å vente så lenge, og at en ny spire sitter fort ❤️
 
Eller, kan det regnes som kjemisk man fortsatt har positive tester etter IKM? Hadde IKM på onsdag. SA/kjemisk, uansett, jeg vil bare bli ferdig og starte på nytt :(
Kjemisk regnes til 5+0
 
Så trist du opplevde dette, særlig nå når du har det tungt fra før ❤️
Jeg hadde kjemisk i desember og januar, mine tester hadde fin økning til det plutselig stagnerte og ble gradvis svakere. Jeg måtte vente 3 dager i desember og 5 dager i januar før mensen kom.
Men jeg ser mange andre her får mensen mye raskere enn det etter kjemisk.

Håper du slipper å vente så lenge, og at en ny spire sitter fort ❤️
Takk for svar :Heartred Trist å høre at du har opplevd det samme. Er så fælt å få opp forhåpningene sine, for så å få drømmene sine knust :(
 
I dag kom den knusende beskjeden på clearblue digital. Etter å ha testet positivt hver dag denne uken, men uten stigende tester viser clearblue digital at jeg ikke er gravid lengre… Forrige for tre dager siden viste 1-2 :sad010Graviditeten var et lyspunkt for meg etter å ha opplevd at jeg mistet moren min nylig :( Er så utrolig lei meg, trodde endelig jeg skulle få noe å glede meg over. Når fikk dere som har opplevd kjemisk (går ut fra at det er det jeg har) blødning igjen etter at testene ble negative? Vil bare få blødning slik at jeg kan prøve på nytt. Har hatt stikkende smerter hele uka, men ingenting skjer…
Så trist, sender deg en klem :Heartred Jeg fikk mens bare to dager senere enn vanlig, og neste syklus var normal. Håper du slipper å vente lenge på mens og at du plutselig får en ny spire å glede deg over. Håper også at du klarer å finne andre små lyspunkt innimellom i en tøff situasjon:Heartred
 
Hadde kjemisk i oktober (?). Målte hcg på blodprøve på tirsdag til 35 og begynte å blø på fredagen.
 
Hadde kjemisk i oktober og mulig desember og mulig nå , for testet svakt i går og alle svake streker er graviditet . Den i oktober ble aldri sterk og viste 1-2 på CB og mensen kom på dag 15 mener jeg . Nå har jeg funnet årsaken til mine kjemiske , så skal se om det blir bedre når polyppene i livmoren blir fjernet . Hadde MA i april og september i fjor , så hatt mange graviditeter på ett år :sad010
 
Hadde kjemisk i januar, og nå i februar også. Jeg begynte å spotte for et par te dager siden, og begynte å blø ordentlig idag. Testen fant jeg ikke noe strek på igår. Det er veldig leit, men dessverre sånn naturens gang er. Får håpe på bedre lykke neste gang :Heartbigred
 
Opplevde det samme i januar. Helt forferdelig når vi har prøvd så lenge.

Fikk negativ på clearblue digital på en torsdag og så begynte jeg å blø på en lørdag.
Har et håp om å bli snart gravid igjen, og krysser fingrene for at den da sitter.
 
Hadde kjemisk i nov/des. Fikk svak positiv på en onsdag. Torsdag viste CB digital 1-2. da var jeg 10 dpo. så var den sterkere fredag men så ble det ikke noe mer. Lørdag søndag sank temperaturen så jeg skjønte det nok ikke kom til å gå :( og streken ble ikke sterkere. Søndag kveld var den veldig svak. Mandag begynte jeg å blø. Syklusen min ble veldig tullete etter på. En lang syklus med tre el topper hvor egget aldri slapp (følger temp) så til slutt kom en blødning igjen. Så kom det en ny syklus med el på dag 6 og bare 17 dager lang totalt sett.
Etter det var syklus normal igjen.
Jeg har hatt veldig stabile sykluser før. Håper det snart sitter igjen for oss begge ❤️
 
I dag kom den knusende beskjeden på clearblue digital. Etter å ha testet positivt hver dag denne uken, men uten stigende tester viser clearblue digital at jeg ikke er gravid lengre… Forrige for tre dager siden viste 1-2 :sad010Graviditeten var et lyspunkt for meg etter å ha opplevd at jeg mistet moren min nylig :( Er så utrolig lei meg, trodde endelig jeg skulle få noe å glede meg over. Når fikk dere som har opplevd kjemisk (går ut fra at det er det jeg har) blødning igjen etter at testene ble negative? Vil bare få blødning slik at jeg kan prøve på nytt. Har hatt stikkende smerter hele uka, men ingenting skjer…
Leit å høre :Heartred
Etter kjemisk i november kom mens 2 dager på overtid (med helt intense smerter), og nå i januar var det vel 4-5 dager etter IKM (ikke like vondt heldigvis).
De følelsene man får fra positiv test til ikke å se stigning, til så å skjønne at det ikke går veien er en skikkelig berg og dalbane. Man venter bare på å blø og kunne starte på ny PP...
 
Leit å høre :Heartred
Etter kjemisk i november kom mens 2 dager på overtid (med helt intense smerter), og nå i januar var det vel 4-5 dager etter IKM (ikke like vondt heldigvis).
De følelsene man får fra positiv test til ikke å se stigning, til så å skjønne at det ikke går veien er en skikkelig berg og dalbane. Man venter bare på å blø og kunne starte på ny PP...
Så trist å høre, det er skikkelig tungt ja. Nå føler jeg meg ikke helt stabil følelsesmessig fra før av, gitt situasjonen med dødsfall osv, men føler meg så sårbar og på gråten hele tiden. Venter ennå på mens, og føler meg så "lurt" :( :Heartred
 
Jeg hadde en kjemisk i november , fikk mensen 1-2 dager senere enn jeg pleier :).
Ble gravid igjen i desember og er nå 14+ 0 :)
 
Så trist at du også har opplevd kjemisk. :Heartred Har hatt flere kjemiske. Den første, januar i fjor, testet jeg ikke før IKM og mens kom som vanlig. Men etter en uvanlig lang mens kjente jeg murringer og trodde eggløsning kom tidlig. Testet med eltest som var mistenkelig sterkt positiv, så tok en gtest som var tydelig positiv. Etter 4-5 dager negativ test og blødning samme dag som negativ test. Eggløsning kom til ca. vanlig tid
På to av de andre (april/mai og september) begynte jeg å blø 3-4 dager etter IKM, samme dag som eller dagen etter negativ test. Nå sist syklus begynte jeg ikke å blø før 11 dager etter IKM. Målte hcg som var 17 en fredag, og begynte å blø tidlig formiddag søndag.

Håper du får en terminspire neste syklus. :Heartred
 
Last edited:
Så trist at du også har opplevd kjemisk. :Heartred Har hatt flere kjemiske. Den første, januar i fjor, testet jeg ikke før IKM og mens kom som vanlig. Men etter en uvanlig lang mens kjente jeg murringer og trodde eggløsning kom tidlig. Testet med eltest som var mistenkelig sterkt positiv, så tok en gtest som var tydelig positiv. Etter 4-5 dager negativ test og blødning samme dag som negativ test. Eggløsning kom til ca. vanlig tid
På to av de andre (april/mai og september) begynte jeg å blø 3-4 dager etter IKM, samme dag som eller dagen etter negativ test. Nå sist syklus begynte jeg ikke å blø før 11 dager etter IKM. Målte hcg som var 17 en fredag, og begynte å blø tidlig formiddag søndag.

Håper du får en terminspire neste syklus. :Heartred
Tusen takk for svar :Heartred Jeg tok celleprøve i dag tidlig, blødde piiiittelitt etter den. Har nå i ettermiddag fått ganske store blødninger med smerter. Antar at det "endelig" er kroppen som rydder opp :(
 
Back
Topp