'kjøttklump" ut av vagina, smerter og oppkast - OBS! Kvalme detaljer.

P

Papegøye

Guest
Hei.

Beklager på forhånd for kvalme detaljer!

Jeg er i tjue åra, alltid - å da mener jeg ALLTID hatt uregelmessig menstruasjon ifor av flere uker menstruasjon av gangen, sterke mensen smerter ( når de først kommer) og en syjlus som kommer og går som den vil - uavhengig av hvilken prevensjon jeg bruker. Dette helt dra første mens.

Men, over til Det innlegget skal handle om da. Jeg har som sagt veldig uregelmessig mensen, som varer lenge av gangen - å er nå inn i min 4. Uke med mensen, de første ukene var det som vanlig - normal blødning, ingen spesielle smerter. Men nå, de siste 5-10 dagene har jeg hatt KRAFTIGE smerter, så ille at tårene har sprengt på, jeg har måtte tatt varme bad, varme puter, smertetestillende og vært utstrakt på sofaen/ sengen store tider av dagen. Å det har blitt bare verre og verre dessverre, igår derimot - la jeg merke til en stor slim klump på ca 5×5 cm som ble med OB'n ut. Den var hudfarget, rødsvart og nesten litt senete(?) Jeg fikk også feber rundt samme tid, ikke høyere enn 38.5 og varte kun i noen timer. Idag våknet jeg med kvalme, og endte opp med å måtte oppkast til slutt..

Noen her som har vært bort i liknende? Og kanskje har gode råd til hva det kan være?
 
Det kan ha vært en abort, eller "bare" noe annet som er galt. Uansett skulle du vært hos lege for mange år siden, og det er skummelt at ingen har tatt tak i dette når de har skrevet ut prevensjon til deg.
Bestill time hos legen nå med en gang, og be vedkommende sende deg til gynekolog, hvor du må sjekkes for PCOS, celleforandringer, endometriose, hormonnivåer på avveie og hva enn ellers h*n måtte komme på som kan forklare uregelmessig mens og smerter.
Håper du finner ut av det! <3
 
Dette høres ikke greit ut. Du må ta turen til legen. Er det noen form for mulighet for at du kan ha vært gravid?
Følger med og håper det går bra med deg!
 
Hei dere.

Jeg venter på time hos gynekolog fra før av, så det kommer vell etterhvert. Jeg har vært hos lege nå, det var en SA ja, lege kunne se fosteret klart og tydelig på bildet desverre.. hvor langt jeg var på vei er usikkert, venter dog på svar på HCG prøvene som tar litt tid. I teorien skulle jeg ikke ha blitt gravid, da jeg gikk fra p-stav til piller og har tatt hverdag til samme tid +- å jeg har problemer med å få barn fra før av ( dette fikk jeg beskjed om,i en alder av 12 år, da mine menstruasjons plager oppsto)
 
Hei dere.

Jeg venter på time hos gynekolog fra før av, så det kommer vell etterhvert. Jeg har vært hos lege nå, det var en SA ja, lege kunne se fosteret klart og tydelig på bildet desverre.. hvor langt jeg var på vei er usikkert, venter dog på svar på HCG prøvene som tar litt tid. I teorien skulle jeg ikke ha blitt gravid, da jeg gikk fra p-stav til piller og har tatt hverdag til samme tid +- å jeg har problemer med å få barn fra før av ( dette fikk jeg beskjed om,i en alder av 12 år, da mine menstruasjons plager oppsto)

Håper det går bra med deg. Trist å høre det var en SA. Kan det være overgangen mellom ulike prevensjonsmidler som er årsaken?
 
Back
Topp