Kjøpt menskopp (samme som på skjult)

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
Som overskriften sier så har jeg altså gått til innkjøp av en menskopp. Kjøpte på apoteket, den som er for de over 30, samt har født barn.
Noen som har denne?

Prøvde å sette den inn nå, men får det søren meg ikke til! [emoji33][emoji34][emoji17][emoji13] den er jo stor!!! [emoji23][emoji23][emoji85][emoji85]
Noen som er litt krise da jeg skal på stranda idag og blir der en del timer... og da funker det dårlig med tampong siden det ikke er tilgang på toalett der....

Er på cd2 og er da jeg har kraftigst blødning... er så jævli typisk!

Noen som har tips og triks!?!?
 
Har du prøvd å skylle den i lunkent/varmt vann? Regner med du har prøvd å bøye den sammen så mye du klarer :) Utover det har jeg ikke så mange tips.
 
Typisk at TR skal stå på som verst akkurat når du skal på stranda. Når det kommer til menskoppen, så er det bare øvelse som må til. Fortsatt etter mange års bruk, synes jeg fortsatt at det tidvis kan være kronglete å få satt den oppi. Må bare prøve å "knøvle" den som best mulig før du setter den inn. Sett deg gjerne på huk, f.eks. i dusjen. Som Somre nevner over, så glir det lettere inn synes jeg når det er litt fuktet, for så å deretter jobbe med bekkenmuskulaturen for å få den "på plass" der inne.

Håper det ordner seg, kos deg på stranda! :)
 
Hei. Jeg har denne koppen da jeg fikk tr dagen før sydenferie. Jeg brukte ganske lang tid på å få den oppi der jeg og.. og første gangen trodde jeg at jeg fikk det til men den lakk.. :p men ta å skyll den i vann, sitt på huk og slapp av i musklene der nede. Brett den sammen så godt du kan og før den inn med en hånd. Jeg fant ut at det var lettere enn med to hender... så går det nok til slutt :) lykke til
 
Takk for tips [emoji4] testet med lunkent/varmt vann og da var det lettere, men fikk den ikke helt på plass... hvor langt skal den inn liksom?

Ja må nok prøve å slappe av... hjelper ikke med et lite bad der det så vidt er plass til å bevege seg
 
Back
Topp