Kjøper dere sko på klesbutikker?

Evette

Gift med forumet
Type cubus/ hm og slik? Jeg har kjøpt et par sandaler til meg selv engang men aldri noe til barna. Har fått det for meg at skoene har så dårlig kvalitet? Er jeg helt på jordet eller?
 
Nei jeg gjør ikke det.
Eller, mulig det er gjort en gang. Frøkna skulle absolutt ha sånne ballerinasko med Elsa og Anna [emoji85]

Men jeg synes ikke de virker gode å gå i. Hard såle osv.

Men er mulig jeg tar feil [emoji13]
 
Til meg selv kan jeg gjøre det, men da snakker vi sko jeg bruker når jeg ikke skal gå mye, og bare sjeldent bruker.
Ellers kjøper jeg ordentlige sko.
Skoene i klesbutikkene er ikke akkurat ergonomiske. :p
 
Ikke annet enn sånne "ballerina-danse-"sko"-tøfler" som jentungen har brukt på barnedans.
 
Nei.
 
Nei. Men så er ikke jeg en sånn som liker å kjøpe sko [emoji849]
 
Gjorde da jeg var tenåring. Nå bruker jeg ordentlige sko som holder lenger og som er mye bedre for bena[emoji4]
 
Nei, hverken til meg selv eller barnet mitt. Jeg må ha svært godt fottøy grunnet polynevropati og bruker fotsenger i tillegg. Det begrenser i stor grad hva slags sko jeg kan kjøpe [emoji6]. Sønnen min er helt avhengig av skikkelige sko med god støtte i hælkappen da han har en feilstilling i ankelleddet.
 
Om eldste vil ha noen småsko der som man får brukt en håndfull ganger iløpet av sommeren er det greit.
 
Har kjøpt hvis jeg er akutt oppråd for sko (dårlig til å planlegge :p ) eller hvis de har hatt Elsa-sko og slikt til frøkna :)
 
Nei, det skjer så og si aldri. Kan kanskje strekke meg til å handle sandaler e.l til meg selv (dvs sko som blir brukt minimalt), men kommer aldri til å kjøpe SKO til barna mine der.
 
Pensko som matcher en kjole kanskje, men aller helst ikke nei.
 
Bare kjøpt tøfler til barna og meg selv :)
 
Slike glitresko til kjoler har jeg kjøpt, ellers kjøper vi "ordentlige" sko til oss alle sammen.
 
Bare sandaler:) dvs har kjøpt noen vårsko til minsten på hm men de ser ikke gode ut.
 
Back
Topp