Kjøpe barnevogn i sverige?

min-første

Blir kjent med forumet
Ser noen sier det er billigere å kjøpe barnevogn i sverige, men er det noen som veit om svensk butikk som også har netbutikk , så jeg kunne sett litt på priser ?? :)
Er det noe alla barnashus i sverige?
 
Tenkte å ta en tur til ullared, jeg! Venninna mi sa at der selger de kjente merker dom Emmaljunga og sånt billig. :-) Ellers kjøpte hun Emmaljunga mondial hos Emmaljunga i Karlstad, tror hun ga 7500 svenske, kan dobbelsjekke i mårra. :-)
 
Vi fikk et supert tilbud av en nær arbeidskollega. Hun hadde en Emmaljunga citycross vogn stående,som hun hadde brukt i 5 mnd. Den har stått pent lagret og er i perfekt stand.
3000,- var et røverkjøp, så vi er super happy. Lønner seg å sjekke Finn også, for nye vogner er svin dyrt.

Min gode venninde kjøpte ny Emmaljunga vogn (hvit-skinn) og endte opp med å betale over 14000 kr! Alt var ekstra- stellevesken 1000,- regntrekk-500,- pluss pluss
Og dette er ting man tror,følger med de 8000,- vogna koster i norge.
 
Æ ska kjøp vogn på Finn æ.
 
Her blir det mest sannsynlig vognkjøp på finn. :)
 
alltså, om du drar dit kun for å kjøpe vogn, så er det ikke mye å spare ;) er ikke så veldig mye billigere der enn i norge ;) men å bestille fra tyskland kan være billig.. spesielt TFK vogner
 
Vi regna på prisforskjellen mellom Norge og Sverige og trodde det samme. Men når vogna koster 8500,- i Norge og sverige er en liten kjøretur unna med pris fra 7500 svenske så sparer vi litt :) Alle monner drarEn harrytur må jo til en gang i blandt :)
 
Sjekk ut kiddies24.de Jeg har kjøpt TFK vogn derfra og er kjempefornøyd!! Kjempegode vogner og MYE billigere enn å kjøpe den i Norge! Den tyske momsen som er 19% blir trukket fra prisen, men så må man jo betale moms i Norge selvsagt. Men mange tusen å spare ;)
 
Nå var det vist sånn at broren til min forlovede får 25 % på akkurat den vogna vi ville ha, så da skulle han bestille akkurat den fargen vi ville ha ! godt å ha det i boks :)
 
her har jeg tatt vare på kombivognen (emmaljunga) fra snuppa, så bare å dra den opp av kjelleren...kjøpte den brukt av veninna mi for rundt 3 lapper når jeg ventet førstemann i 2007. like fin
 
Hva slags vogn har de fleste bestemt seg for? Jeg har hørt mange er fornøyd med å kjøpe TFK fra Tyskland hvertfall.
Jeg må undersøke "terrenget" litt mer. Synes ikke det foreløpig er en vogn som peker seg ut og har "alt". Men slik vil det vel være. 
 
Anbefaler Kattis babyshop på det sterkeste :D
UTROLIG god service og flinke folk! Vis du vet hvilken vogn du skal ha så send mail og bestill den så du er sikker på at dem har akkurat den du vil ha inne :)
 
Vi kjøpte også vogn hos Kattis i Strømstad.. Fantastiske mennesker og utrolig god service.. Pga valuta sparte vi over 2000 kr mot norsk pris pluss at vi fikk med stellebag og regntrekk som du betaler ekstra for inorge..
 
vi kjøpte også hos Kattis babyshop i strømstad med førstemann...de var definitivt billigst på vogn og kjempeservice og ekstrautstyr med på prisen, så vi sparte mye!..handla en del annet utstyr der også, babycall blant annet...ellers handla vi mye på Happyland på svinesund, mye å spare der også!..må snart ta en sverigetur selv kjenner jeg...har jo mye utstyr fra før, men noe må jo suppleres opp.. :)
 
Husk at hvis det oppstår noe feil med vogna må du til sverige for å få ordnet opp i det..har hørt at ikke norske butikker tar inn "svenske vogner". Vi hadde også tenkt til å kjøpe vogn i Sverige, men ombestemte oss da vi fikk vite dette..
 
vi har så godt som bestemt oss for å bestille tfk fra tyskland :D kan ikke vente :D
 
Back
Topp