Kjønnssjukdom smitte..

Kan ikke svare deg på spørsmålet ditt, men sender deg en stor klem
 
Jeg var kos gynekolog under svangerskapet å tok en q-tip test.. så sånn skal de jo finne ut av før du føder? Nå har jo jeg aldri hatt kjønnsykdom å måtte sjekke meg for det. I mitt tilfelle hadde jeg stafylikokker å det kan smitte over til barnet under fødsel.

Men utrolig kjipt det som har hendt... du får høre med helsesøs om det kan smitte over via fødsel siden du har misstanke om at du hadde det før du fødte
 
Vet jeg fikk tatt test på klamydia når jeg kom på føden. Var det og noen andre bakterier som kunne skade barnet ved vaginal fødsel som ble testet etter.
 
Vet jeg fikk tatt test på klamydia når jeg kom på føden. Var det og noen andre bakterier som kunne skade barnet ved vaginal fødsel som ble testet etter.

Jeg ble ikke testet. Kom inn på føden, satt på elektrode og 1t etterpå var baby ute. Ikke no som skjedde oppi der før jm tok imot baby.
 
Sender deg en klem[emoji173]️

Slik jeg kan se det er det ikke rutine at det blir sjekket under graviditet, men det står at de under 25 bør sjekkes.
Jeg har ikke blitt sjekket for det i mine graviditeter.

Du har nok ingenting å bekymre deg for ifht til bv, men skjønner godt bekymringen din for barnet.
 
Sender deg en stor klem :Heartred
 
Jeg har testet meg for alt ja. Blodprøver, urinprøve og celleprøve mtp hpvvirus

Skal på seksukerskontroll med minste i morgen og kan jo spør da. Bare redd det blir tolket feil og typ barnevernsalarm. Hvis du skjønner.


Jeg kan ikke svare deg på det medisinske spørsmålet, men du trenger på ingen måte å være redd for barnevernet, når du som mor kommer og forklarer at far til barna har vært utro, og at du derfor er redd for sykdomssmitte på noen måte.
De har sett dette før, du får sympati her og de vil hjelpe deg og barnet ditt så godt de kan. De vil også tilby å sette deg opp på time til psykolog om du trenger det, og legetime for barnet der du også kan spørre om alt du bekymrer deg for.

Masse lykke til!
 
Back
Topp