Kjønnssjukdom smitte..

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Oppdaget samboeren min og barnas far har hatt et dobbeltliv.. og en kjæreste til i lengre tid. Sendte han rett til legesjekk etter kjønnsykdommer når jeg fant det ut. Han har altså klamydia...

Venter på mine svar men regner med jeg har det og for å si det sånn..

MEN til det den hysteriske mor-delen av meg tenker på er.. hva om jeg har "klødd meg" der nede på natten for så å stå opp å skifte bleie i halvsøvne. Eller faren som har hatt det i minst 1,5 år allerede.. og som mannfolk rett som det gjør -- "klør seg på balla" "retter på utstyret" o tide og utide..
Hvor smittsomt er det? Er det en liten sjans barna kunne ha fått no? Den fornuftige delen av meg sier meg jo at det er teit å tenke sånn. For det smitter jo vel bare ved sex. Men den hysteriske mammadelen tenker hva om hvis tenk om..

Og har jeg det hadde jeg det jo i svangerskapet.. og lille på under 2mnd kunne vel fått det under fødsel? Herregud jeg blir sprø av tankene!

Så må bare spør for å få det ut av hodet om dere skjønner. Livet er nok kaos om dagene on jeg ikke skal bekymre meg for DET og.
 
Jeg ville ha forhørt meg med legen eller på helsestasjonen. Så trist at du måtte oppleve noe sånt, sender deg en klem.
 
Mener du blir screena for skjønnsykdommer i svangerskapet så d trodde jeg skulle blitt oppdaget før?

Ville luftet tankene med lege jeg.

Sender styrke klemmer [emoji171]
 
Jeg ville ha forhørt meg med legen eller på helsestasjonen. Så trist at du måtte oppleve noe sånt, sender deg en klem.

Så forferdelig :( Har ikke svar på det du spør om, men sender deg en god klem!

Mener du blir screena for skjønnsykdommer i svangerskapet så d trodde jeg skulle blitt oppdaget før?

Ville luftet tankene med lege jeg.

Sender styrke klemmer [emoji171]

vet dessverre ikke men sender deg en stor klem [emoji173]

Takk[emoji173]️
 
Oppdaget samboeren min og barnas far har hatt et dobbeltliv.. og en kjæreste til i lengre tid. Sendte han rett til legesjekk etter kjønnsykdommer når jeg fant det ut. Han har altså klamydia...

Venter på mine svar men regner med jeg har det og for å si det sånn..

MEN til det den hysteriske mor-delen av meg tenker på er.. hva om jeg har "klødd meg" der nede på natten for så å stå opp å skifte bleie i halvsøvne. Eller faren som har hatt det i minst 1,5 år allerede.. og som mannfolk rett som det gjør -- "klør seg på balla" "retter på utstyret" o tide og utide..
Hvor smittsomt er det? Er det en liten sjans barna kunne ha fått no? Den fornuftige delen av meg sier meg jo at det er teit å tenke sånn. For det smitter jo vel bare ved sex. Men den hysteriske mammadelen tenker hva om hvis tenk om..

Og har jeg det hadde jeg det jo i svangerskapet.. og lille på under 2mnd kunne vel fått det under fødsel? Herregud jeg blir sprø av tankene!

Så må bare spør for å få det ut av hodet om dere skjønner. Livet er nok kaos om dagene on jeg ikke skal bekymre meg for DET og.

Veldig leit at du har måttet oppleve dette ❤️ sender deg masse goklemmer og styrke for å komme deg videre ❤️❤️
Slik jeg har lært så smitter klamydia kun via sex, at det ikke er bra å ha infeksjonen når du er gravid pga ulike komplikasjoner og at det kan smitte via mor-barn (kan visstnok gi bl.a. kraftig øyeinfeksjon hos barnet). Uansett håper jeg og regner med at du har testet deg for det meste som testes kan.
Jeg ville roet mammahjertet mitt ved å ta en tur til legen og/eller på helsestasjonen ❤️
 
Veldig leit at du har måttet oppleve dette [emoji173]️ sender deg masse goklemmer og styrke for å komme deg videre [emoji173]️[emoji173]️
Slik jeg har lært så smitter klamydia kun via sex, at det ikke er bra å ha infeksjonen når du er gravid pga ulike komplikasjoner og at det kan smitte via mor-barn (kan visstnok gi bl.a. kraftig øyeinfeksjon hos barnet). Uansett håper jeg og regner med at du har testet deg for det meste som testes kan.
Jeg ville roet mammahjertet mitt ved å ta en tur til legen og/eller på helsestasjonen [emoji173]️

Jeg har testet meg for alt ja. Blodprøver, urinprøve og celleprøve mtp hpvvirus

Skal på seksukerskontroll med minste i morgen og kan jo spør da. Bare redd det blir tolket feil og typ barnevernsalarm. Hvis du skjønner.
 
Jeg har testet meg for alt ja. Blodprøver, urinprøve og celleprøve mtp hpvvirus

Skal på seksukerskontroll med minste i morgen og kan jo spør da. Bare redd det blir tolket feil og typ barnevernsalarm. Hvis du skjønner.

Forklar situasjonen. Du har masse å tenke på akkurat nå, og det er lett at ting blir kaos fordi det som skjer er vondt å håndtere.
Stor klem til deg <3
Jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg om det hadde vært meg!
 
Jeg har testet meg for alt ja. Blodprøver, urinprøve og celleprøve mtp hpvvirus

Skal på seksukerskontroll med minste i morgen og kan jo spør da. Bare redd det blir tolket feil og typ barnevernsalarm. Hvis du skjønner.
Skjønner at du er bekymret ❤️ Men tror du kommer til å få full medfølelse og støtte i morgen, kan ikke skjønne noe annet utifra det du skriver ❤️
Lykke til, og oppdater oss gjerne etter timen :) ❤️
 
Det var noe de gjorde før vet jeg, men tror ikke det har blitt gjort med meg altså[emoji848]

Kan ikke se for meg at de slutter med d med d første da div sykdommer kan gi alvorlige komplikasjoner for barnet. Så du ble nok testet for d meste samtidig som resus testen. Er vel uke 12 de pleier ta de blodprøvene.

Håper virkelig du ikke har d da!
Søren for en forferdelig situasjon å være i, håper du har et godt nettverk rundt deg som kan gi hjelp og støtte [emoji171] bare for å ha nevnt d, helsestasjonen skal kunne tilby gratis psykolog. Kanskje lurt å snakke med noen om d som skjer nå? [emoji171][emoji171][emoji171]
 
Uff, stor klem til deg! Har nettopp gått fra mannen fordi han var utro, men han sier han heldigvis ikke lå med mrg etter henne. Skal teste meg uansett.

Vil tro det går helt fint med ungene, men snakk med lege ja :)
 
Jeg har testet meg for alt ja. Blodprøver, urinprøve og celleprøve mtp hpvvirus

Skal på seksukerskontroll med minste i morgen og kan jo spør da. Bare redd det blir tolket feil og typ barnevernsalarm. Hvis du skjønner.

Forklar situasjonen som det er. Trenger jo ikke være av annen bekymring enn av hygiene liksom. :)
 
Uff, stor klem til deg! Har nettopp gått fra mannen fordi han var utro, men han sier han heldigvis ikke lå med mrg etter henne. Skal teste meg uansett.

Vil tro det går helt fint med ungene, men snakk med lege ja :)

Klem til deg.

Kan vi kanskje snakkes på privat mld?
 
Forklar situasjonen. Du har masse å tenke på akkurat nå, og det er lett at ting blir kaos fordi det som skjer er vondt å håndtere.
Stor klem til deg <3
Jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg om det hadde vært meg!

Mye å tenke på ja. Det kan jeg skrive under på :( familievernkontoret i morgen..

Skjønner at du er bekymret [emoji173]️ Men tror du kommer til å få full medfølelse og støtte i morgen, kan ikke skjønne noe annet utifra det du skriver [emoji173]️
Lykke til, og oppdater oss gjerne etter timen :) [emoji173]️

Tror du? Håper du har rett!

Kan ikke se for meg at de slutter med d med d første da div sykdommer kan gi alvorlige komplikasjoner for barnet. Så du ble nok testet for d meste samtidig som resus testen. Er vel uke 12 de pleier ta de blodprøvene.

Håper virkelig du ikke har d da!
Søren for en forferdelig situasjon å være i, håper du har et godt nettverk rundt deg som kan gi hjelp og støtte [emoji171] bare for å ha nevnt d, helsestasjonen skal kunne tilby gratis psykolog. Kanskje lurt å snakke med noen om d som skjer nå? [emoji171][emoji171][emoji171]

Googlet bare her en dag å såg noe
Om at det var sluttet med bare. Ikke sikkety det som sto det stemmer da

Godt nettverk i gode venninner ja. Heldigvis. Og familievernsamtale i morgen

Forklar situasjonen som det er. Trenger jo ikke være av annen bekymring enn av hygiene liksom. :)

Hygiene ja, det er vel det ordet jeg bør bruke!:)
 
Mye å tenke på ja. Det kan jeg skrive under på :( familievernkontoret i morgen..



Tror du? Håper du har rett!



Googlet bare her en dag å såg noe
Om at det var sluttet med bare. Ikke sikkety det som sto det stemmer da

Godt nettverk i gode venninner ja. Heldigvis. Og familievernsamtale i morgen



Hygiene ja, det er vel det ordet jeg bør bruke!:)
99,9 % sikker :)Godt å høre at du har gode venninner rundt deg i den tøffe tida. Håper du også har støtte fra familie ❤️
 
Back
Topp