Kjønn

Jeg føler jente, og ønsker egentlig ei jente til, men i og med at jeg ikke planlegger mer enn to barn hadde det jo vært fint med en gutt. Samboer tror gutt, og mamma hadde en drøm om babyklær til gutt. Skal nevnes at hun drømte jeg var gravid sist rundt omkring den dagen jenta ble unnfanget, og drømte hvilket kjønn det ble, og dagen før hun ble født drømte hun at hun ble bestemor! [emoji14]
 
Jeg og min mann har en sterkere følelse på at det er en jente enn en gutt. Vi har også drømt at det blir en jente. Aner ikke om det ligger noe i det eller om det bare er fordi vi automatisk tenker det siden vi tidligere har snakket mest om å få en jente og fant jentenavn først. Min mor sa faktisk også her en dag at hun tror det kanskje er en jente. Frem til de to siste ukene har jeg ikke klart å se for meg at det kan være en gutt inni der, men klarer litt å tenke nå at det kan være en gutt. Blir spennende å få vite det på OUL 7. september :joyful:
 
Var helt sikker på at det var gutt, men nipt viste jente! Så min magefølelse er ikke noe å satse på;) men, er min første så eneste preferanse er en baby:p
 
Vil bare oppdatere med at magefølelsen min var helt rett, denne gangen får vi ei jente[emoji177] Brast rett ut i gråt når de sa det på oul - en reaksjon som var forventet og noe som trigget veldig mye følelser i meg mtp frøkna vi mistet for 3 år siden[emoji177]
 
Back
Topp