Kjønn

englemamma18

Elsker forumet
Noen som har en så sterk følelse på kjønn? Her har jeg følt jente hele tiden, og alle andre sier det samme. I dag var jeg på ul og jordmor sa hun trodde hun så en tut, men at det var litt tidlig til å si noe sikkert.
Kjente det stakk i hjertet, ikke fordi en gutt ikke er velkommen, men mest denne følelsen og lengselen etter jenta som vi mistet halvveis i svangerskapet 3 år tilbake.
Har så dårlig samvittighet for hva jeg følte når hun sa det, jeg har en sønn som jeg elsker mer enn noe annet, men jeg lengter sånn etter frøkna mi..[emoji173]
 
Du må ikke ha dårlig samvittighet for det du føler nå. Kan ikke forestille meg hva du har gått gjennom, men kan forstå at å få ei jente hadde vært en ekstra trøst selv om det ikke blir noe erstatning. Det må være lov å ønske seg kjønn, spesielt med din historie. Du får trøste deg med at når du får babyen i armene er nok alle tanker om at det skulle vært noe annet glemt. Sender deg en klem ♥♥
 
Meget sterk følelse på gutt her! Har stemt det jeg har trodd i de andre sv.skapene. Skjønner godt du litt ønsket deg jente da, og det må da være helt greit! Du blir en like god mor uansett, men med historien din er det ikke rart du tenkte som du gjorde. :Heartred
 
Har to gutter, tipper dette også er gutt. Å det kjenner jeg er helt greit. For veit hvordan guttene er[emoji1] Har to som er stikk motsatt av hverandre å de er 16 og 8 år så kan godt bli gutt nå også :)
 
Sniker! Helt forståelig det du kjenner på. Fikk beskjed om gutt på tul 13+3, ville ikke vite kjønn på oul, ut kom en jente! Så om det er tidlig ultralyd ville jeg ikke tatt det for gitt at det blir gutt!
 
forstår hvordan du tenker og det er normalt å gå litt opp ned med ulike ting i svangerskapet og når barnet kommer så er det barnet det mest perfekte av de alle...
 
Har en følelse på gutt. Sikkert fordi jeg har lest altfor mange myter om kjønn :p og utifra det jeg har lest så har jeg hele tiden hatt en sterk følelse på gutt. Blir spennende å se til oul :happy:
 
Vittig! Når får du vite det da? Skal på UL privat 23 august, uke 14+6. Håper vi får vite det da. Men er psyka opp på gutt:smiley-bounce022

Åja, spennende! [emoji1] Jeg håper jeg får vite på oul[emoji4] har allerede vært på en tul.

Hadde egentlig håpet at jeg skulle klare å vente til fødsel, men tror ikke jeg orker vente så lenge [emoji23]

Jeg er veldig innstilt på gutt. Hadde vært veldig kjekt med en jente, men samtidig veldig kjekt med 3 brødre også :)

Har svangerskapene føltes like, eller har du kjent noen forskjeller? :)
 
Åja, spennende! [emoji1] Jeg håper jeg får vite på oul[emoji4] har allerede vært på en tul.

Hadde egentlig håpet at jeg skulle klare å vente til fødsel, men tror ikke jeg orker vente så lenge [emoji23]

Jeg er veldig innstilt på gutt. Hadde vært veldig kjekt med en jente, men samtidig veldig kjekt med 3 brødre også :)

Har svangerskapene føltes like, eller har du kjent noen forskjeller? :)

Det hadde vært veldig gøy å vente helt til fødsel. Men har så lyst til å strikkexsmile9 Og er bittelitt nyskjerrig.

Jeg er også veldig innstilt på gutt. Magefølelsen sier gutt.

Har vært småkvalm i 6uker nå. Det var jeg aldri med de andre. Og itillegg er det veldig mange ting jeg ikke føler for å spise, aldri hatt det sånn før. Men leser om folk som har ulike plager med likt kjønn. Hva med deg?:)
 
Det hadde vært veldig gøy å vente helt til fødsel. Men har så lyst til å strikkexsmile9 Og er bittelitt nyskjerrig.

Jeg er også veldig innstilt på gutt. Magefølelsen sier gutt.

Har vært småkvalm i 6uker nå. Det var jeg aldri med de andre. Og itillegg er det veldig mange ting jeg ikke føler for å spise, aldri hatt det sånn før. Men leser om folk som har ulike plager med likt kjønn. Hva med deg?:)

Ja, skjønner! Er veldig nysgjerrig selv[emoji4]. Men håper eg klarer å vente!

Mener jeg har vært en del mer kvalm denne gangen. Men ikke så mye annet som her vært annerledes. Men ja, alle svangerskap kan jo være forskjellig uansett om det er samme eller ulikt kjønn :)
 
Jeg hadde planer om å vente til fødsel, den planen røk allerede på første ultralyd 7+0, blir så nysgjerrig[emoji23]
 
Veldig imponert over de som klarer å vente når det er så lett å finne det ut i dag!! :happy: Men du fant vel ikke ut noe i uke 7?
Ser nå at jeg har ordlagt meg dumt[emoji28] Mente mer at jeg ombestemte meg allerede når jeg så babyen for første gang, og gikk fra å ville vente til fødsel, til å ville finne det ut så fort som mulig[emoji28]
 
Back
Topp