Kjønn/spontanabort i uke 15

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av Labbetussa, 5 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Labbetussa Betatt av forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018

Noen som vet hvor tidlig de kan se kjønn på babyen når man har en spontanabort? Altså ikke på ultralyd, men når man har sett det faktiske fosteret? Jeg har nettopp mista i uke 15+0, og de sier at fosteret ble 10 uker gammelt så jeg går ut fra at det betyr at det døde i (min) uke 12. Er det vits i å spørre? På en måte hadde det vært godt å kunne snakke om barnet vi mistet som han eller hun, selv om jeg forstår at det kanskje er for tidlig.

2. Igloo Elsker forumet Himmelbarn

Så trist å høre ☹. Jeg vet ikke hvor lett det er å se da, men du kan jo høre med de. Jordmor mente (og hadde rett i) at jenta mi var ei jente på ultralyd i uke 13.

3. Turkistliv Elsker forumet Himmelbarn Januarlykke 2019

Så trist å høre. Ingen erfaring innenfor dette dessverre, men det skader nok ikke å spørre? :(

4. Labbetussa Betatt av forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018

Takk for omtanken ❤ ja, det er veldig trist. Jeg spurte, og de sa at det ikke hadde vært mulig å se kjønn. Men i alle fall er det greitt å ha spurt og fått avklart det.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Turkistliv Elsker forumet Himmelbarn Januarlykke 2019

Ja, det er nok veldig greit å slippe å gå rundt og lure på om det hadde vært mulig i det minste :Heartblue

6. Labbetussa Betatt av forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018

Ja. Det er fint.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Labbetussa Betatt av forumet Himmelbarn Novemberlykke 2018

Ok. Da var det kanskje lettere å se, siden du hadde kommet litt lenger enn meg. Jeg var jo 15 uker på vei målt etter hva de sa på tidlig ultralyd, men det er noen uker siden fosteret døde.

8. WCE Gift med forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg hadde en MA som ble oppdaget i uke 17. Fosteret døde i uke 15. Det var jente og var lett å se sa de. Men tidligere enn dette kunne det være vanskelig å se.

9. SloppyJane Glad i forumet Himmelbarn

Jeg hadde en ma der fosteret døde i uke 16, og det var en gutt. den andre maen var i uke 12 og da jeg spurte sa de at de ikke kunne se noe.

Del denne siden