Kjønn på barnet?

French Design

Flørter med forumet
På ultralyd fikk vi opplyst at barnet var en liten jentebaby, og nå er handlingen i gang! Det eneste jeg "bekymrer" meg litt for, er at hun som utførte ultralyden skal ta feil. Hun tegnet og forklarte hvordan det hadde sett ut om det hadde vert en gutt, og sa at det ikke var noe antydning til det i det hele tatt, men at man samtidig ikke kan være 100% sikker. Med hvor stor sikkerhet kan man gå utifra dette? Det virket som om det var ganske tydelig hva det var... men den lille usikkerheten er jo der..
 
Hei ! Jeg vet at det i enkelte tilfeller er lettere å se feil på jenter en gutter. Guttene så kan man "nesten" ikke ta feil. Men som du sier man vet jo aldri. Svigerinna mi jobber i frisør salong å hun hadde en kunde (mann/nybakt pappa) som fortalte at de skulle få jente.. men når ungen kom var det gutt.. Å ikke nok med det.. det var 7 andre par som opplevde det samme på det sykehuset. STORT tall.. så jeg ville kanskje ikke tatt det for gitt at det var det det var før den kom.

Men man hører jo historier hele tiden .

Lykke til !!

ps: min ville ikke vise seg den.. så jeg får nok bare vente tolmodig
 
D har før skjedd at folk har fått beskjed at d f.eks blir ei jeinta, men når fødselen kom har d plumpa ut en gutt.

Vi fikk vite at d blei en gutt og d blei d også. Vi handla utruli lite, va litt redd førr at d kunne vær ei jeinta istedet
 
Er litt skumelt det der ja...[8|]
Vi fikk vite at vi venta en gutt,og det syntes ganske tydelig. Tror ikke det er mange jenter som har et urinrør stikkende et lite stykke ut!
Men selv om jeg så det jeg så,så ble jeg aldri helt 100% sikker,men det stemte da.
Ei annen venninde av meg fikk ei jente for 2uker siden,så der stemte det også![8D]
 
Hei.

Jeg stoler ikke på kjønnet ved ul.
Ei tidligere bekjent av meg var på ul 4 ganger, og hver gang fikk hun beskjed om at det var ei jente..............og ut kom en gutt.......[8|]
 
hei..[:)]
sist eg va gravid fekk eg veta da va jenta å da va da og [:D]..men va usikker alikavel..handla alt inn men ingenting rosa da..hehe..trur di har rett som oftast men ikkje alltid...har og ei vennina som fekk gutt da di liksom sku ha jente...
Ville veta ka da blei dinna gangen og men neida navelstrengen va i veien så må visst venta i spenning [;)]
 
Jeg var på ultralyd tre ganger. Den første gangen kunne de ikke se kjønnet, andre gangen trodde de at det kanskje var ei jente og siste gangen sa de at det ikke var noen tvil om at det var jente. Viste meg livmora hennes på skjermen også. Ut kom ei jente. Siste ultralyden var i uke 30, og jeg bestilte privat (var så fryktelig nysgjerrig på kjønnet samtidig som jeg ville se henne igjen)
 
Back
Topp