Kjærlighetsbarnet<3

InfinityLove

Glad i forumet
Julibarna2014
Tenkte jeg ville ha en dagbok her inne slik at jeg kan bevare minnene fra svangerskapet best mulig :) og også som et sted hvor jeg kan uttrykke følelser og tanker.

Jeg og sambo ble enige om å fjerne spiralen min, vi var endelig klare (han var endelig klar ;) ). Jeg hadde vært klar en god stund og hadde vel mast om barn noen år :p men min kjære holdt meg nede på jorden og sa fornuftige ord da jeg maste på det værste. Vi var begge under studier, vi bodde langt hjemmefra og ingen hadde hobb. Så jeg fikk bare vente :)

Så jeg fjernet spiralen. 19 august var dette. Jeg er litt usikker på hor jeg var i syklusen da, men jeg teller ikke med den måneden som en prøvemåned. 1.september fikk jeg tr, da hun dro skulle vår prøveperiode begynne. Det var spennende! Jeg prøvde å teste etter EL, men jeg fikk aldri helt positiv test. Pp1 endte i tr på forvenet dato. Ny PP i gang. Jeg drakk grapefruktjuice, spiste sunt. Jeg testet etter EL og ble veldig sikker på når jeg hadde eggløsning. Jeg hadde også lest om Wild yam og ville derfor teste ut dette. Testetrangen meldte seg allerede 7 dpo! Jeg klarte å stå imot, men ikke lenger enn til 9 dpo. Forrige pp var jeg også testoman, men kun blendahvite tester. Jeg var ikke optimistisk da jeg tok testen 9 dpo, det var jo tross alt veldig tidlig! Men sannelig kom det opp en svak svaaak strek. Jeg la straks ut bilde på BV og joda, alle kunne se streken og flere mente den var positiv og at jeg burde ta en digital dagen etter. Og det gjorde jeg:
image.jpg

1. November var dagen hvor livet mitt skulle forandres for alltid! Jeg er GRAVID!

Jeg trodde ærlig talt det ikke kom til å gå så fort. Jeg er overlykkelig og ubeskrivelig glad! Dette er barnet er så ventet og så høyt ønsket. Nå må lillelille klarme seg hardt fast i hulen sin <3

det ser ut som at hcg stiger gradvis. Jeg er i dag 4+4 og har ikke IKM før imorgen 6/11 faktisk.

image.jpg

Så dette er begynnelsen på en forhåpentligvis lykkelig historie <3

<3 Termin 11. Juli <3
 
4+6 i dag <3 5 uker imorgen!

Ifølge bv sin app er lillelille 1mm i dag <3


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
<3 5 uker i dag <3

Jeg har visst om graviditeten i en uke allerede:)
Det har vel fortsatt ikke gått helt opp for meg, men jeg har det helt fantastisk med tanken på At det virkelig har skjedd<3

Denne uken begynner hjertet til lillegull å slå<3
DET er helt utrolig :)

Nå skal jeg på jobb og kose meg med følelsen<3


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Ææ imorgen er jeg 6 uker på vei :D <3 for en herlig tanke:) i går hadde jeg en veldig spesiell kveldsvakt på jobb. Hvis du vil kan du lese om det her: madewithtruelove.blogg.no :)

I følge babyverden appen min begynner øre og øyne å formes nå :)

Formen min er fortsatt upåklagelig, bank i bordet! Puppene er SUPERØMME og føles tunge. Jeg må spise hver tredje time! Jeg kan bli svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp. Litt oppblåst av og til :)

<3


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Ææ imorgen er jeg 6 uker på vei :D <3 for en herlig tanke:) i går hadde jeg en veldig spesiell kveldsvakt på jobb. Hvis du vil kan du lese om det her: madewithtruelove.blogg.no :)

I følge babyverden appen min begynner øre og øyne å formes nå :)

Formen min er fortsatt upåklagelig, bank i bordet! Puppene er SUPERØMME og føles tunge. Jeg må spise hver tredje time! Jeg kan bli svimmel hvis jeg reiser meg for fort opp. Litt oppblåst av og til :)

<3


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
Tittet innom bloggen din. Så fin historie fra jobben :)

Likte dessuten veldig godt "lappene" du ga til foreldrene og søstrene dine på farsdagen! Har lyst til å finne på noe sånt selv, men jeg vet ikke akkurat hva. Har lurt på om jeg skal dra på lillebror genseren storebror fikk en eller annen gang etter at han ble storebror som det står storebror på og ta bilde f eks. Problemet er bare at den nok er ganske stor enda, så det blir kanskje bare rart... Så også et bilde (tror jeg) hvor søsknene var "nummerert" 1 og 2 og så hadde magen til mammaen nr 3...
 
Tittet innom bloggen din. Så fin historie fra jobben :)

Likte dessuten veldig godt "lappene" du ga til foreldrene og søstrene dine på farsdagen! Har lyst til å finne på noe sånt selv, men jeg vet ikke akkurat hva. Har lurt på om jeg skal dra på lillebror genseren storebror fikk en eller annen gang etter at han ble storebror som det står storebror på og ta bilde f eks. Problemet er bare at den nok er ganske stor enda, så det blir kanskje bare rart... Så også et bilde (tror jeg) hvor søsknene var "nummerert" 1 og 2 og så hadde magen til mammaen nr 3...
Tusen takk :) den med magen som nr 3 høres ut som et veldig fint og søtt bilde da :D


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
<3 6 uker i dag <3 :D halvveis til uke 12 :)


<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
***Statusoppdatering uke 6***

* Termin - 11.07.14
* På vei - - 6+1 uker
* Igjen til termin - 237 dager
* Trimester - - 1. trimester
* Neste kontroll - - Fastlege 4. Desember, tidlig ul hos Gyn 6/1 (håper å kunne snike inn en ekstra ul før jul) :)
* Kjønn - Har i en ukes tid hatt en følelse på at det er ei jente i mammahulen :)
* Navn - Jeg har en liste på mobilen med navn som jeg begynte å fylle ut for to år siden. Jentebarn er klart men guttenavn er litt vanskeligere:)
* Utålmodig - bare utålmodig etter å fortelle det til nære og kjære <3
* Nye innkjøp - ingen innkjøp enda
* Utstyr så langt - har ingenting :p
* Melk i brystene - første uken etter positiv test kom det merkelig nok ut dråper av råmelk, men det er ikke nå lengre
* Babymage - ingen antydning enda. Men ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei når jeg er oppblåst da!! :p
* Strekkmerker - ingen :)
* Aktivitet - tidligste laget for det
* Tungt - nei :)
* Kynnere - nei :)
* Hodet festet - nei :)
* Barnerom - det står fult av esker og møbler og rommet har lime-grønne vegger :p
* Matkick - ingen cravings enda, men er ganske sulten for tiden!
* Plager - *Bank i bordet* har jeg det ganske bra uten store plaget. Eneste å sette fingeren på er ekstremt ømme pupper! ;)
* Humør - lykkelig glad stråler :D
* Sykehusbagen - ikke påtenkt enda:)
* Høygravid - nei:)
* Tanker om fødselen - har et åpent sinn:) har tenkt lenge på at jeg ønsker vannfødsel :)

* Ukens magebilde:

ImageUploadedByBV Forum1384593035.623156.jpg



<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Morsom "statusliste"! Jeg låner den av deg! ;) Forresten så er det gode muligheter for at vi møtes i gangene på Ahus, siden jeg har termin 10.! :)
 
***Statusoppdatering uke 6***

* Termin - 11.07.14
* På vei - 7+1 uker
* Igjen til termin - 230 dager
* Trimester - 1. trimester
* Neste kontroll - Fastlege 4. Desember, kanskje UL neste uke:) og tidlig ul hos Gyn 6/1
* Kjønn - Har følelsen på at det er ei jente i mammahulen :)
* Navn - Jeg har en liste på mobilen med navn som jeg begynte å fylle ut for to år siden. Jentenavn er klart men guttenavn er litt vanskeligere:)
* Utålmodig - jeg er utålmodig etter å se lille på skjerm og å se magen vokse <3
* Nye innkjøp - ingen innkjøp enda
* Utstyr så langt - har ingenting :p
* Melk i brystene - første uken etter positiv test kom det merkelig nok ut dråper av råmelk, men det er ikke nå lengre
* Babymage - ingen antydning enda. Men ser jo ut som jeg er 4 mnd på vei når jeg er oppblåst da!! :p
* Strekkmerker - ingen :)
* Aktivitet - tidligste laget for det
* Tungt - nei :)
* Kynnere - nei :)
* Hodet festet - nei :)
* Barnerom - det står fult av esker og møbler og rommet har lime-grønne vegger :p
* Matkick - ingen cravings enda, men er ganske sulten for tiden! Men matlysten er en annen sak! Ikke alt som faller i smak!
* Plager - *Bank i bordet* har jeg det ganske bra uten store plager. Eneste å sette fingeren på er ekstremt ømme pupper! Har merket i det siste at jeg trenger ekstra mye søvn også.
* Humør - lykkelig glad stråler :D
* Sykehusbagen - ikke påtenkt enda:)
* Høygravid - nei:)
* Tanker om fødselen - har et åpent sinn:) har tenkt lenge på at jeg ønsker vannfødsel :)

* Ukens magebilde:

ImageUploadedByBV Forum1385237414.097891.jpg




<3 venter vårt kjerlighetsbarn i juli '14 <3
 
Back
Topp