Kjærestetid...

Septemberbaby__

Flørter med forumet
Nå er det snart gått 2 mnd siden fødselen og jeg og mannen har enda ikke fått «hoppet i høyet».. :p
Kjenner litt på at vi får lite kjærestetid. Lille sover bare på oss på dagtid, og om natten er vi alt for trøtt til å gjøre noe som helst. Får vel bare smøre oss med tålmodighet og tenke at vi får mer kjærestetid når han blir litt større og sover for seg selv.
Hvordan er det hos dere?
 
Samme her. Gleder oss til lille får litt mer rutiner og sover på eget rom, så vi får vært litt bare oss to noen timer [emoji4]
 
Har hatt barnevakt noen timer/andre har gått trilletur, så vi har fått litt tid alene.
Er helt håpløst å få til noe med en liten gråtende baby i nærheten, og de våkner jo alltid gråtende på værst tenkelige tidspunkt.
 
Vi har hatt barnevakt noen timer en kveld og var ute på middag og kino, det var veldig deilig! (Selv om tankene mine var hos baby mesteparten av tiden)
Andre dagen vi legger henne klokken 21 i dag, så da har vi et par timer på kvelden bare oss to.

Vi har prøvd oss en liten runde i «høyet» men kjente at det fremdeles var litt tidlig da jeg fikk gjennomgå litt under fødsel. Men det går seg vel til etterhvert regner jeg med
 
Med nr 1 klarte vi å benytte muligheten når han sov på ettermiddag og kveld, men med nr 2 blir det hakke vanskeligere.
 
Minimalt med kjærestetid foreløpig... Med to tette unger blir det veldig lite tid hvor vi er bare oss to, og sover dessuten på hvert vårt rom til babyen begynner å sove gjennom natta. Men det går seg nok til :)
 
Lite kjærestetid her også!
Nyter de kveldene vi kan legge oss samtidig og bare sovne inntil hverandre!
 
Dårlig med det gitt[emoji28] hadde en runde 5 uker etter fødsel, og det ble visst med den ene gangen[emoji38] kjentes helt normalt ut for meg, men med 2 andre barn og en mann som har reisejobb, har det liksom ikke blitt tid til noe mer enda[emoji28] tenker det kommer seg når lille begynner å legge seg litt tidligere på kvelden, nå sovner hun ikke før 22-24[emoji85]
 
Stresser ikke med det, enda lille er 11 uker. Får ikke til når lille sitter som en klegg på meg, men vi er nære likevel, som ved å sove inntil hverandre.
 
Back
Topp