Kiwi ny babypakke

Var for å hente pakken på Kiwi (har registrert meg og fått mail), men de hadde visst ikke kommet til butikkene enda....
 
Ja. Veldig fornøyd. Eneste er bleiene.. Noe som har erfaring med de?? Syntes ærlig talt at de virka litt "billige". Prøvde en i dag. Litt usikker på hva jeg syntes. Tror ikke jeg kommer til å begynne å kjøpe de..
 
Jeg har prøvd lillego bleiene til storesøster og var veldig fornøyd med de. :)
 
Har vært innom tre butikker for å hente, men alle har vært tomme [emoji31]
 
En hel pakke bleie kommer godt med, men de er altfor store enda, hun vasser i 2-er bleier med den lille rumpa si. :wtf: .
Ellers var det vel våtservietter (som vi ikke bruker), spiseskjeer, ammeinnlegg og eh. Husker ikke mer!
Hele sulamitten kom i en fin bag, så tommel opp for den!
 
Tommel opp for bagen ja. Den var det fineste synes jeg, som ikke hadde stellebag fra før. Ellers var jo spiseskje fint å få, selv om det er en stund til den skal brukes. Og bleiene er faktisk helt ok. Så trekker mitt første utsagn tilbake.
 
Mest fornøyd med selve stellebagen. Bleiene passer nok ikke her i hus da de lekker på sidene.. Ellers ble våtserviettene lagt bort, for det brukes ikke her i hus. Resten virket supert :D
 
Ja. Veldig fornøyd. Eneste er bleiene.. Noe som har erfaring med de?? Syntes ærlig talt at de virka litt "billige". Prøvde en i dag. Litt usikker på hva jeg syntes. Tror ikke jeg kommer til å begynne å kjøpe de..
Jeg kjøpte en pakke lillegobleier, men kommer nok ikke til å kjøpe fler i den størrelsen. Synes de er stivere enn libero. Så jeg bruker de bare på dagtid og hjemme, når bleieskift er lett tilgjengelig:)
 
Back
Topp