Kino?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hvor gamle var deres barn når de var på kino for første gang? klarte de å sitte i ro og følge med på filmen?
 
2 år og 7-8 mnd ca. Storkoste seg og satt i ro hele filmen. Var mange barn som var urolige, men heldigvis var det en film vi visste ville fenge, så da så hun hele. Var klar til å gå ut om hun ble urolig/lei. :)
 
To og et halvt. Dro på en varm dag da det ikke var mange i salen, og så en film som fenget. Viste traileren hjemme først for å se om han synes den var spennende. Min gutt er i overkant krav, men der gikk faktisk fint på kino.
 
Hmm spennende. Lurte på om jeg skulle ta henne med på kino i sommerferien, dersom det regner. :)
 
2 1/2. Satt helt stille :)
 
Eldste var nesten 3 år, klarte ikke å sitte stille i det hele tatt. Heldigvis så var dette på sommerstid og de eneste i hele kinosalen var meg og mitt barn + min venninne med sønnen sin på samme alder. Endte med at ungene klatret over alt i kinosalen :p

Hadde med henne på 2,5 å så Hakkebakkeskogen nå i vinter, hun satt så fint som det og fulgte med gjennom hele filmen. Riktignok på mitt fang, men det var bare koselig :)
 
Back
Topp