Kinesisk Fødselskart! Kjønn?

Med jenta vår sa det gutt, og med gutten vår sa det jente - så da ser det ut til at det blir ei jente til siden kartet sier gutt :knegg: Magefølelsen sier jente, men jeg vet ikke hvor mye jeg skal stole påd en. Med sønnen var jeg sikker på at det var gutt, med datteren hadde jeg ingen følesle (eller, jeg hadde guttefølelse, men så for meg ei jente :p ). Blir spennende å se om jeg eller kartet har rett denne gangen ;)
 
Får opp jente :)

Men mener å ha lest at for at den skal leses riktig så man bruke sin kinesiske alder (or something)
 
Gutt på meg.
Stemmer med alder og unnfangelse med de 2andre barna mine også, så det blir spennende å se
 
Jente, og har hatt den generell følelse av det og. Alle som tipper tror jente og, blir spennende å se
 
Hva er ring testen?
Tar en gullring å knyter et av dine hårstrå i den. Holder i hårstrået og holder ringen over magen. Pendler den skal det være gutt og går den i ring skal det være jente [emoji5] har også hørt at du kan bruke en tråd å knyte fast i ringen, men det har ikke jeg prøvd [emoji5]
 
Har ikke tro på den. Med jenten min sa den gutt og med gutten min sa den jente. Nå sier den gutt og da blir det vel jente! :)
Ringen over magen sier jente og den hadde rett på de andre to, men egentlig tror jeg jo ikke på noe slik.

Magefølelsen denne gangen sier jente da. Med mine forrige to hadde magefølelsen rett. Gleder meg til å få vite sikkert. For meg er kjønnet likegyldig, men jeg vil alltid vite det. :)
 
Med ca 50% sannsynlighet for å treffe blir det 50% sannsynlig jente [emoji23] Jeg tror det blir gutt. Sa jente sist også, men da ble det gutt. (Men da trodde jeg det var jente frem til oul). Men underholdende er det jo [emoji1]
 
Jente. Men i følge denne så er begge de jeg har fra før gutter så har vel ikke så stor tro på det :p
 
Guttxsmile5
 
Back
Topp