Kilo

Uke 24 (23+0) og gått opp 2,2 kilo. Jeg har en del og ta av fra før av, så går nok ned i meg selv, og opp i barnet ♡ men så lenge han vokser slik hab skal får jeg godta de kiloene jeg får, om det er 2 eller 20, men så klart, håper jo det holder seg under 5 kilo, slik det gjorde med min mamma:playful:
 
Det sunneste er å gå opp mellom 11-16 kilo fikk jeg beskjed om.. baby, fostervann, økt blodvolum osv.. vil tilsammen veie ca 12 ca ved 9 mnd. Så er man normalvektig ved start, er dette det beste for barnet.. det går jo heldigvis fort av igjen[emoji5][emoji28]
 
27 uker nå og gått opp 7 kg, haha. Gikk opp to kilo på en uke plutselig,her går det unna!

Føler med deg her, gjekk sjølv opp 2 kg på ei veke, og lurer egentlig på korleis det går seg til, når matvanene er dei same som før. xsmile9 Nesten som eg grua neg til jordmortimen i morgon, 3 veke sidan sist, og gudand vite kva vekta seier då :laughing002
 
23+3 og opp 5 kilo. Veier 60 kilo nå, og har 20 kilo igjen så veier jeg det samme jeg veide på slutten med storebror :p
 
26+1 gikk opp 2kg til uke 23+6 men siste ukene gått ned 2.5kg.. Har mye gå på [emoji28]
 
Back
Topp