Kilo

20+4 og 2 kg opp!
 
Uke 25 og opp 9,5 kg! vekta raser på om dagen, noe jeg ikke er helt komfortabel med.
 
Er det noen sammenheng mellom vektoppgang i forskjellige svangerskap? Jeg gikk opp totalt 26kilo med poden, og er nå i uke 24, har fått opp 3 kg.. Har fått påvist B12 mangel og har lest det kan føre til lav fostervekt og blir litt smånervøs :-/
 
Er det noen sammenheng mellom vektoppgang i forskjellige svangerskap? Jeg gikk opp totalt 26kilo med poden, og er nå i uke 24, har fått opp 3 kg.. Har fått påvist B12 mangel og har lest det kan føre til lav fostervekt og blir litt smånervøs :-/
Trur det har mye med startvekt å gjøre.
 
23+4 nå og jeg legger så mye på meg at jeg ikke tør gå på vekten snart :dead: Har lagt på meg snart 14 kg og føler at det kommer et kg om dagen nesten :hilarious:
 
23+6 2kg. Håper det holde seg lavt!
 
25+1 her, jeg veide meg ikke før jeg ble gravid, så jeg vet ikke hva startvekt var :p Har gått opp 3,5 kilo siden kontrollen i uke 12, og antagelig 6-7 kilo til sammen, Synes ikke det er så veldig festlig, men legen var fornøyd med vektoppgangen :)
 
Fortsatt ikke lagt på meg. Gått ned 4kg, men venter på at det skal snu snart. Er jo over halvveis . Har høy startbmi som var 36.1, den er nå nede i 34.6 :) må holde meg under 40 for å kunne føde på storken
 
Uke 24+1 opp 2kg, som jeg la på meg første 3 mnd. Stått stille siden første kontroll i uke 14. Heldigvi, da jeg har veldig høy bmi fra før.
 
Back
Topp