Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Jeg skjønner ikke hvordan dette er mulig 6 DPO.. Skulle bare ta en test for å ha noe å gå ut ifra til senere, men hallo? Er sikkert bare en skyggestrek, men er ganske forvirrende med en så tydelig strek uansett da synest jeg. Har aldri fått en så tydelig strek før, og jeg er testetøs! Men kan kanskje være Lutinus da. Våknet også opp i dag tidlig, og rommet begynte å gå rundt, var utrolig svimmel - kun slik det pleier å være når man har hatt en god fest :hilarious: Satser på at det var et godt tegn:rolleyes::p
Vis vedlegget 225734

Lutinus gir ikke hcg... men det gjør jo eggløsningssprøyten som du kanskje tok for 8 dager siden?[emoji173]️

Edit: du tok ikke eggløsningssprøyte du?? Og det ER jo strek der!!!
 
Lutinus gir ikke hcg... men det gjør jo eggløsningssprøyten som du kanskje tok for 8 dager siden?[emoji173]️

Edit: du tok ikke eggløsningssprøyte du?? Og det ER jo strek der!!!
Ja der har du det. Er faktisk bare 6 dager siden jeg tok den [emoji28] Hvor lenge holder den i?
 
Ja der har du det. Er faktisk bare 6 dager siden jeg tok den [emoji28] Hvor lenge holder den i?

Åja du tok den ja, synes du skrev i innlegget ditt på toppen at du ikke fikk sette Ovitrelle pga fare for overstimulering? Den sitter i i gjennomsnitt 10 dager, jeg fikk svak strek etter 12:(

Jeg tok blodprøve 3 dager etter å ha satt den og da hadde jeg hcg på 78. Så halveres det ca annenhver dag...
 
Åja du tok den ja, synes du skrev i innlegget ditt på toppen at du ikke fikk sette Ovitrelle pga fare for overstimulering? Den sitter i i gjennomsnitt 10 dager, jeg fikk svak strek etter 12:(
Ja, fikk ikke ta den når jeg egentlig skulle, men så måtte jeg ta den etter egguttaket. Jaja, var da pokker det da. Men får tro den svimmelheten hadde noe med at det evt festet seg eller noe da, for det er jo riktig dag for det - symptomjakt lenge leve!:rolleyes:
 
Ja, fikk ikke ta den når jeg egentlig skulle, men så måtte jeg ta den etter egguttaket. Jaja, var da pokker det da. Men får tro den svimmelheten hadde noe med at det evt festet seg eller noe da, for det er jo riktig dag for det - symptomjakt lenge leve!:rolleyes:

DET kan vi håpe på! Hvis du tester daglig nå så vet du at det er ekte strek om den begynner å stige da:))
 
DET kan vi håpe på! Hvis du tester daglig nå så vet du at det er ekte strek om den begynner å stige da:))
Jeg skulle egentlig ikke begynne å teste før søndag, 9DPO, men tror ikke jeg klarer å la være :p
 
Ovitrelle satt i en uke hos meg :) men varierer veldig, nå vet du jo hvor svak streken er nå og du kan jo også teste i morgen for å se om testen er negativ da. Så du vet du at neste strek som forhåpentligvis kommer senere er riktig :)
 
6 DPO, rd 3:
For et par timer siden når jeg var ute, kjente jeg plutselig et skikkelig sterkt stikk i midten fremst av livmoren. Varte i kanskje et par minutter. Har hatt stikkinger på sidene ved eggstokk, men ikke verken på denne måten eller plassering. Kan det ha vært festesmerter? Er vel i løpet av dagen eller morgendagen dette pleier å skje, når egget forlater skallet. Ingen festeblødning så langt da. Må si jeg faktisk fikk opp motet litt igjen, etter at magefølelsen har vært dårlig de siste dagene[emoji4]
(I skrivende stund kom det faktisk litt stikninger igjen på rundt 10 sekunder)
 
Last edited:
6 DPO, rd 3:
For et par timer siden når jeg var ute, kjente jeg plutselig et skikkelig sterkt stikk i midten fremst av livmoren. Varte i kanskje et halvt minutt. Har hatt stikkinger på sidene ved eggstokk, men ikke verken på denne måten eller plassering. Kan det ha vært festesmerter? Er vel i løpet av dagen eller morgendagen dette pleier å skje, når egget forlater skallet. Ingen festeblødning så langt da. Må si jeg faktisk fikk opp motet litt igjen, etter at magefølelsen har vært dårlig de siste dagene[emoji4]
(I skrivende stund kom det faktisk litt stikninger igjen på rundt 10 sekunder)
Så spennende [emoji7][emoji7] Kanskje det var spira som festa seg[emoji1][emoji177]
 
8 DPO, rd 5:
Har vel litt blandede følelser på om dette skal gå bra eller ikke enda, men slik er det vel når man ikke kjenner særlig forandringer på kroppen. Tar Lutinus 3 ganger for dag, så de få tingene man tror man kjenner er annerledes, har man alltid en tanke som sier at det er tablettene som gjør det. For eksempel når jeg våknet i dag (siste gangen - etter å ha tisset 4 ganger i løpet av natten) var brystene mine skikkelig harde. Måtte be kjæresten kjenne på de og fortelle hvordan han synes de var - og han mente det samme. Så har jeg plutselig begynt å gråte av ingenting opptil flere ganger allerede i dag.. Om dette er pga Lutinus er godt mulig, men det er noe som er forandret i vertfall.
Har ikke kjent noe mer av det jeg tror var festesmerter 6dpo:)

Det må sies at jeg også fikk et bilde av min venninnes ultralydbilde, som gjør at jeg blir enda mer stresset.. Er jo koselig, men er det nødvendig å gni det mest mulig inn liksom?:(

Ellers klarer jo ikke testetøsa å la være, så her er et bilde av synkingen på testene etter Ovitrelle, synes den ser rimelig stabil ut nå, så kanskje det begynner å snu snart?
Måtte de neste dagene gå fort unna!

(Bildet er for dårlig til å kunne ses på telefon)
20170520_105953red.jpg
 
Last edited:
Syns jeg ser en økning fra i går?:nailbiting:

Snapchat-1482690804red.jpg
 
Den er litt sterkere ja [emoji3][emoji3]
 
Testet i dag?
Ja, men vet ikke om det er noe stigning fra i går? Kjørte på med en cb plus også, men det kan vel være skyggestrek.
Våknet opp superkvalm og svimmel i dag, føler av og til jeg nesten må kaste opp, får høy puls osv. Så føler nesten det er noe på gang..

Snapchat-1416123070.jpg

Snapchat-938377990.jpg
 

Vedlegg

  • Snapchat-138982344.jpg
    Snapchat-138982344.jpg
    389,1 KB · Visninger: 86
Last edited:
Vanskelig å se... men 10dpo er tidlig. Sist var min kritthvit 10dpo og fikk svaaaak strek 11dpo. Føler på meg at du er gravid[emoji177]
 
Back
Topp