Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Nei, er visst individuelt hvor godt man fungerer og hvordan det ser ut inne i magen i forhold til risiko og slikt. Det er nok bare mer krav om tilrettelegging da man ikke skal stresse rundt og slikt når man kommer litt lenger.
Ok, bra det er litt mer individualisert nå da
 
17+5
... og bevegelsene/dultene i magen blir sterkere! Den kommende pappaen fikk for første gang kjenne liv:Heartred:Heartred

I dag er det bare 1 uke til ultralyd! Jeg er så spent at jeg snart blir helt tullerusk:wacky: Da får vi vel opplegg for hvordan det videre løpet med kontroller blir. Til nå har det vært noen jordmorkontroller og til lege for sykmelding og slikt, men tenker det er framover det begynner å skje ting:D
 
Så herlig at pappaen også har fått kjenne liv nå. Fantastiske følelse
 
Så gøy for pappaen å kjenne liv!

Herlig med planer som kommer fremover, gøy å telle ned til :D
 
18+0
Nå er det bare 5 dager til ultralyd! Tenk at snart er vi der og forhåpentligvis får vite kjønnene på våre to små mirakler!:Heartred:Heartred
Det skal bli så godt å få en sterkere tilknytning til hvem som gjemmer seg der inne:happy:
Svigermor er nesten mer spent tror jeg, hun har sendt meg melding flere ganger for å spørre om når det var igjen:hilarious: Det er koselig da. Mange er veldig spente på hva det blir:dummy1::dummy:

Jeg har kjent liv flere ganger om dagen den siste tiden nå, og syns bevegelsene blir sterkere:Heartred

I det siste har jeg heller ikke fått disse kjempe-blodtrykksfallene, og har følt meg piggere. Jeg er ikke like redd for å gå på shoppingsenteret osv lenger. Håper det holder seg slik!
Men som med kvalmen som forsvant og ble byttet ut med lavt blodtrykk, venter jeg bare på at det skal komme noe nytt denne gangen også. Jeg har kjent litt av og på at den ene siden av ryggen min ikke er god, og det har noen ganger blitt så stivt og smertefullt at jeg ikke vet om jeg skal stå, sitte eller ligge.
På samme side sliter jeg også med en vond hofte. I natt våknet jeg flere ganger fordi jeg ikke klarte å ligge på den.
Er veldig redd for at jeg plutselig ikke skal klare å være oppegående lenger, og ikke klare å gjøre noen av jobbene mine, nå som jeg endelig har klart å begynne å nyte..

Magebilde fra uke 17 og uke 18 (lurer på hvor store de er der inne:hilarious:)
Uke 17 vs uke 18.jpg


1521019522602.jpg
 
Last edited:
Som du vokser [emoji7]
 
gratulerer med 18 uker og bedre form.
Blir spennende med UL. Lykke til!
Flott tvillingmange altså
 
Gratulerer med uke 18! Og jeg sier det igjen foren fin mage!
Og tenk, bare usselige små dager igjen til OUL. Kan tenke meg du er spent! Har du en spesiell følelse på hva det er ?

Gøy at svigermor er ivrig, det var de her og. (Litt for mye etterhvert men, koselig da )
 
Gratulerer med uke 18! Og jeg sier det igjen foren fin mage!
Og tenk, bare usselige små dager igjen til OUL. Kan tenke meg du er spent! Har du en spesiell følelse på hva det er ?

Gøy at svigermor er ivrig, det var de her og. (Litt for mye etterhvert men, koselig da )
Takk :)
Det nærmer seg med stormskritt ja!
Har lenge følt det er minst en jente der, men de siste ukene har jeg fått en sterkere og sterkere følelse på at der er to jenter. I natt har jeg en fornemmelse om at jeg drømte jeg fikk en gutt, så ikke tvil om at det er spenning:D
 
Takk :)
Det nærmer seg med stormskritt ja!
Har lenge følt det er minst en jente der, men de siste ukene har jeg fått en sterkere og sterkere følelse på at der er to jenter. I natt har jeg en fornemmelse om at jeg drømte jeg fikk en gutt, så ikke tvil om at det er spenning:D
Så spennende! Føles kanskje dobbelt så spennende når det er to? :D
Synes jenter er en gjenganger hos mange for tiden!!
 
Blir spennende å se ihvertfall.

Enig med ønskebarn - den magen din er så vakker
 
Kjempefin er du! :)
 
Veldig flott mage har du fått [emoji2] Blir spennende å se hvem som skjuler seg inni der [emoji2]
 
Haha, du må endre tittelen på dagboken din Kicks ;):joyful:!

Hvem skulle trodd det?! :Heartbigred
Haha, nei hvem skulle trodd det skulle bli flertall av mirakler?:joyful: Det er jo helt fantastisk:Heartred

Veldig flott mage har du fått [emoji2] Blir spennende å se hvem som skjuler seg inni der [emoji2]
Takk:Heartred Blir så spennende! Tenk at det er OUL i morgen!! Det som føltes som en evighet til, er nå rett rundt hjørnet:Heartred
 
Haha, nei hvem skulle trodd det skulle bli flertall av mirakler?:joyful: Det er jo helt fantastisk:Heartred


Takk:Heartred Blir så spennende! Tenk at det er OUL i morgen!! Det som føltes som en evighet til, er nå rett rundt hjørnet:Heartred

Johooo, lykke til i morgen!

Endelig blir det en fiiiin ulopplevelse på deg!

Det unner jeg deg sååååå mye!

Vi nysgjerrige må få høre alt om hvordan det var:happy:.
 
Back
Topp