Karneval som lærer

Bettyspaghetti

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2020
Julibarna2024☀️
Har vært borte fra jobb i noen uker pga. skole, og fikk derfor først vite i går at vi skal ha karneval i morgen!! Jeg aaner ikke hva jeg skal kle meg ut som, og har ingenting her hjemme å velge i. Har ikke bodd i denne leiligheten så lenge, så finnes ikke noen gamle klær eller slik jeg kan bruke, så er ganske fantasiløs:( Ønsker ikke å overdrive, bare noe enkelt :)

Om noen har noe som helst forslag setter jeg stoor pris på om dere roper ut! Jeg er HELT blank, og litt stressa :p
 
Hva med troll? Om du har et garnnøste kan du hekle en hale, ta på en ullgenser og buste til håret litt. Ta en eyeliner og tegn på noe fregner eller noe?
 
Hva med troll? Om du har et garnnøste kan du hekle en hale, ta på en ullgenser og buste til håret litt. Ta en eyeliner og tegn på noe fregner eller noe?
Takk for forslag :) Har ikke noe garn, men skal se hva jeg for til!

Open for flere forslag også :)
 
Svart søppelsekk med pålimte fargerike sirkler (papir eller stoff) = en pose med Non-Stop:p Eva bare svarte klær og en hårbøyle med ører + tegne svart nese og værhår i ansiktet = katt;)
 
Søk på diy costumes last minute, kanskje du finner noe tips der
 
Heldress med noe sminke? I bhg så hadde hu ene kaninheldress på karneval. Sminke seg søtt og lage "ører" av håret med en sløyfe så er du plutselig minni.
 
Svart søppelsekk med pålimte fargerike sirkler (papir eller stoff) = en pose med Non-Stop:p Eva bare svarte klær og en hårbøyle med ører + tegne svart nese og værhår i ansiktet = katt;)
Søk på diy costumes last minute, kanskje du finner noe tips der
Heldress med noe sminke? I bhg så hadde hu ene kaninheldress på karneval. Sminke seg søtt og lage "ører" av håret med en sløyfe så er du plutselig minni.
Takk for tips :D
 
Olabukse/skjørt, briller og rød og hvit genser: hvor er Willy/Wilma

Mariusgenser, skibukse, tursekk, lue og votter: påsketurist

Pysj, morgenkåpe og en kopp kaffe: noen som har forsovet seg
 
Back
Topp