Kan vi tre bli fire?

IMG_1241.JPG


Privat TUL 12+2. Målt til akkurat 12+2 [emoji813]️ lykkelig!

Noen som vil gjette kjønn??? ;)
 
Nææ se der ja! Gutt!?
 
Selvstendig næringsdrivende. Bonde. Dyr på 600kg +++... «ikke farlig» [emoji85]
Neida, absolutt ingen fare der om du kommer i klem eller noe....
Aner ikke hva som er vanlig i den situasjonen, men høres lurt ut å høre med jM
 
Helledusssen

Tror ikke vi ser NUB'en, føles mer som navlestrengen eller noe

Hun saaa at det var den, og hun tippet gutt. Mulig ikke bildet er det tydeligste.

Jeg bryr meg fint lite da, men er jo spennende fordet!!
 
Neida, absolutt ingen fare der om du kommer i klem eller noe....
Aner ikke hva som er vanlig i den situasjonen, men høres lurt ut å høre med jM

Nei, det er harmløst [emoji85] jordmor fra TUL og mente at her måtte jeg bare kontakte jm.
 
Tusen takk! Jeg tok opp behov for svangerskapspenger etterhvert pga jobben min, men hun var ikke enig i at jobben min kunne være farlig.
Ah, så utrolig dårlig!! Jeg føler enkelte leger har litt "vondt i vilja" når det gjelder tilrettelegging ved graviditet altså. Høres jo ut som din jobb burde være bankers å få svangerskapspenger i [emoji849]
Vis vedlegget 262409

Privat TUL 12+2. Målt til akkurat 12+2 [emoji813]️ lykkelig!

Noen som vil gjette kjønn??? ;)
Ååå, så fiiin liten baby [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Herlig bilde av en liten❤️ Håper det ordner seg med sv.penger!!
 
Herlig bilde og så godt å høre at alt står bra til med bebis[emoji7]
 
Jordmødre, ass [emoji813]️ får inn allerede nå på fredag, så det hørtes ut som det skulle løse seg!!
Aldri mer lege i svangerskap :p
 
Takk dere [emoji813]️
Hun sjekket nakkefold, neseben og lårben i tillegg og alt så bra ut. Det er jo fint å vite at det ligger an til å være en frisk unge.

Har «varslet» familien nå og det er så gøy...[emoji813]️
 
Så herlig at du har kommet så langt og at knerten ser ut til å være frisk og fin [emoji7] Håper det ordner seg med svangerskapspenger for deg!
 
Hun saaa at det var den, og hun tippet gutt. Mulig ikke bildet er det tydeligste.

Jeg bryr meg fint lite da, men er jo spennende fordet!!
Er jo bare gøy å gjette.
Jeg var så skuffet for at vi ikke klarte se NUB hos oss for jeg var så klar til å gjette
 
Er jo bare gøy å gjette.
Jeg var så skuffet for at vi ikke klarte se NUB hos oss for jeg var så klar til å gjette

Hun så den jo i 2D sikkert da hun sa at hun trodde det var gutt, for det sa hun jo før hun tok bildet, men det ble kun bilde i 3D, selv ante jeg ikke hva jeg skulle se etter før ETTER timen [emoji23]
 
Hun så den jo i 2D sikkert da hun sa at hun trodde det var gutt, for det sa hun jo før hun tok bildet, men det ble kun bilde i 3D, selv ante jeg ikke hva jeg skulle se etter før ETTER timen [emoji23]
Er morsomt å gjette uansett da
 
Er morsomt å gjette uansett da

Ja! Har sett MASSE nub-er de sist dagene og lagt ut bilde på mange engelskspråklige sider - alle sier gutt. Så det er en gutteNuB foreløpig - så venter vi spent på ny ul!

Du har jo hatt mange TUL (ul generelt?). Har du fått negativ tilbakemelding på dette noen gang? Fastlegen min mente at jeg overdriver og «sykeliggjør» meg selv med så mange ul...

Har jo vært i uke 9, uke 12 også skal jeg i uke 14 og 19 (oul). Jeg gjør det jo for å slappe av og ikke være livredd hver dag, og for å få en god opplevelse til å veie opp for de vonde vi har hatt...
 
Ja! Har sett MASSE nub-er de sist dagene og lagt ut bilde på mange engelskspråklige sider - alle sier gutt. Så det er en gutteNuB foreløpig - så venter vi spent på ny ul!

Du har jo hatt mange TUL (ul generelt?). Har du fått negativ tilbakemelding på dette noen gang? Fastlegen min mente at jeg overdriver og «sykeliggjør» meg selv med så mange ul...

Har jo vært i uke 9, uke 12 også skal jeg i uke 14 og 19 (oul). Jeg gjør det jo for å slappe av og ikke være livredd hver dag, og for å få en god opplevelse til å veie opp for de vonde vi har hatt...

Det er tull at du sykeliggjør deg selv med hyppig UL-kontroller. :shifty: Veilederen ved habituell abort anbefaler ekstra ultralydkontroller for å ivareta mor - altså selv om de medisinsk sett ikke er behov for mtp å undersøke embryo/foster. Mors helse derimot kan man ivareta ved å trygge mor. Så jeg tenker at du gjør det motsatte av å sykeliggjøre deg selv - du ivaretar deg selv. :Heartred
 
Det er tull at du sykeliggjør deg selv med hyppig UL-kontroller. :shifty: Veilederen ved habituell abort anbefaler ekstra ultralydkontroller for å ivareta mor - altså selv om de medisinsk sett ikke er behov for mtp å undersøke embryo/foster. Mors helse derimot kan man ivareta ved å trygge mor. Så jeg tenker at du gjør det motsatte av å sykeliggjøre deg selv - du ivaretar deg selv. :Heartred

Takk. Det blir liksom litt brutalt når du føler at du må forsvare deg selv hos legen... jeg har jo kun én privat, de andre tre er offentlig. Men følte liksom sånn «Ånei, enn hvis de på sykehuset merker at jeg har vært på privat tul også blir de irritert på meg i uke 14»...

Ja, det føles riktig for meg og jeg føler meg absolutt mye bedre når jeg får et lite «innblikk». Det handler om psyken min. Den fikk seg liksom en knekk på den legetimen.
 
Takk. Det blir liksom litt brutalt når du føler at du må forsvare deg selv hos legen... jeg har jo kun én privat, de andre tre er offentlig. Men følte liksom sånn «Ånei, enn hvis de på sykehuset merker at jeg har vært på privat tul også blir de irritert på meg i uke 14»...

Ja, det føles riktig for meg og jeg føler meg absolutt mye bedre når jeg får et lite «innblikk». Det handler om psyken min. Den fikk seg liksom en knekk på den legetimen.

Det er dessverre altfor mange leger som kun har kunnskap om normale svangerskapsforløp, og verken aborter, langtidsprøving eller assistert befruktning. Ikke bry deg om den dumme kommentaren og holdningen til legen. :Heartred
 
Back
Topp