Kan vi tre bli fire?

I dag er ikke en god dag [emoji85]
Føler meg helt utslitt allerede, kl. Er 08:30. I går kveld følte jeg meg SÅ opplagt. Now: not so much.

Jeg er kvalm også har keg en sykt ekkel følelse i livmoren. Den kjennes plutselig tung ut på en måte, og litt sånn «dull pain» i mangel på norske ord...

Tenker jo det verste med en gang såklart... 9+2, dagen jeg begynte å blø sist. Dagen for ultralyd.

Det er vanskelig å omstille seg fra svangerskap til svangerskap. Føles liksom bare ut som at Nå kommer reprisen... jaja... tiden vil vise idag!
Tenker på deg[emoji173] Håper formen og humøret blir bedre utover dagen[emoji173][emoji173] Og krysser alt for at ting står bra til inni livmoren[emoji173][emoji173]
 
Lykke til!
Når har du time?
 
Masse lykke til[emoji173] Håper på gode nyheter
 
Dette skal gå bra!
 
Lykke til! :Heartred
 
Håper alt har gått bra[emoji173]️
 
Åh [emoji813]️ takk dere!!
Etter 45 minutter forsinkelse fikk jeg endelig inn. Der lå det en liten bønne og virkelig sprellet [emoji813]️ målte helt riktig:)
Det var DEILIG å se bevegelse i dag. Godt å se. Fikk ny TUL uke 15ish. Skal i tillegg på privat TUL 12+2, så da har jeg hver tredje uke fremover.

Lykkelig [emoji813]️ legen sa «jeg tror dette kommer til å gå bra».
 
Åh [emoji813]️ takk dere!!
Etter 45 minutter forsinkelse fikk jeg endelig inn. Der lå det en liten bønne og virkelig sprellet [emoji813]️ målte helt riktig:)
Det var DEILIG å se bevegelse i dag. Godt å se. Fikk ny TUL uke 15ish. Skal i tillegg på privat TUL 12+2, så da har jeg hver tredje uke fremover.

Lykkelig [emoji813]️ legen sa «jeg tror dette kommer til å gå bra».
Å så fantastisk kjære du[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye.
Veldig godt å høre. Da krysser vi fingrene for at det virkelig holder helt i mål denne gangen!
 
Gratulerer, det hørtes jo veldig bra ut! :Heartred
 
Så fantastiske nyheter[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer - for en fantastisk nyhet!! Dette skal gå bra, kjære deg:Heartred
 
Skjønte jeg det ikke :happy: For en lettelse!
 
Hurra❤️
 
Dere ER så gode å ha, dere aner ikke! Min egen lille heiagjeng... dere betyr masse for meg - det er vanskelig å stå i det alene men dere gjør at jeg føler meg så forstått [emoji813]️
TUSEN TAKK til alle og enhver. Jeg digger dere! Nå må dette gå bra, så lille Sprelle kan komme Til oss i desember!!! [emoji7]
 
Dere ER så gode å ha, dere aner ikke! Min egen lille heiagjeng... dere betyr masse for meg - det er vanskelig å stå i det alene men dere gjør at jeg føler meg så forstått [emoji813]️
TUSEN TAKK til alle og enhver. Jeg digger dere! Nå må dette gå bra, så lille Sprelle kan komme Til oss i desember!!! [emoji7]
Krysser alt for at denne blir til desember[emoji173][emoji7] Har tenkt på deg idag, og det var godt å se gode nyheter i dagboken din[emoji173][emoji173]
 
Krysser alt for at denne blir til desember[emoji173][emoji7] Har tenkt på deg idag, og det var godt å se gode nyheter i dagboken din[emoji173][emoji173]

Blir helt rørt [emoji813]️ takk!
 
Back
Topp